ولی داداشی خبرداد

تعدادی از متخلفان مسکن مهر آستارا دستگیر شدند

با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) تعدادی از کلاهبرداران و متخلفان مسکن مهر شهرستان آستارا دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، نماینده مردم آستارا و سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) تعدادی از کلاهبرداران و متخلفان مسکن مهر این شهرستان دستگیر شدند و اهالی، رسیدگی قاطع به تخلفات صورت گرفته در این طرح را خواستارند.
ولی داداشی عصر دوشنبه در بازدید اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از طرح های عمرانی آستارا افزود: مسکن مهر آستارا ۹۰۰ واحد است اما یکهزار و ۴۰۰ نفر مشتری دارد و برخی از واحدها با کلاهبرداری های مسئولان شرکت های تعاونی، به سه یا چهار نفر فروخته شده است.
وی اضافه کرد: میزان هزینه های حیف و میل شده در این طرح، ۶۰ میلیارد ریال است و دستگیری همه کلاهبرداران آن در دستور کار قرار دارد. تکمیل همه واحدهای مسکن مهر آستارا نیازمند ۸۰ میلیارد ریال اعتبار است و امیدواریم با حمایت دولت و اختصاص اعتبار لازم، شاهد تکمیل و واگذاری آنها باشیم.
داداشی با اشاره به تخلفات زیست محیطی صورت گرفته در تالاب استیل آستارا، بیان کرد: روند حذف و برداشت جاده وسط تالاب با جدیت ادامه دارد اما از متقاضیان سرمایه گذاری در طرح گردشگری این تالاب، با رعایت چارچوب قانون و ملاحظات زیست محیطی حمایت خواهد شد.
او با بیان اینکه طغیان رودخانه مرزی آستارا چای در هنگام بارش، تهدیدی برای روستاهای مرزی آستاراست، تصریح کرد: بستر این رودخانه بعد از رایزنی های بین المللی و اخذ مجوزهای لازم، لایروبی خواهد شد و ساخت دیواره مناسب برای آن باید در دستور کار باشد.
نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه ویژه اقتصادی آستارا بهترین ظرفیت برای سرمایه گذاری بخش خصوصی است اما باید زمینه فعالیت آنها فراهم شود تا رغبت سرمایه گذاری داشته باشند.

Share