مرتضی هاشمی نسب

ترامپ دیوانه نیست، او نماد ماهیت آمریکاست

دونالد ترامپ رییس جمهور گانگستر آمریکا که همچون گذشتگان خود هیچ بویی از انسانیت نبرده است، بار دیگر در ایامی که در جای جای دنیا ظالمان و تروریستها  با حمایت مستقیم وی مستضعفین را زیر پای خود له می کنند، دهان به یاوه گویی باز نمود.

توهین به ایران و ایرانی، تهدید به تحریم بیشتر، تروریست خواندن افتخارات جبهه مقاومت و دهها گزافه گویی دیگر اتفاق جدیدی نیست و اینها همه ماهیت استکبار جهانی بوده و هست. آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و نماد اتم استکبار، از همان روز اول پیروزی انقلاب اسلامی و حتی دهها سال قبل از آن، دشمنی خود با ایران  را به اثبات رسانده است. اسناد دشمنی این رژیم شیطانی آنقدر زیاد است که اگر بخواهیم به آنها بپردازیم بدون شک خروجی آن مثنوی هفتاد من کاغذ خواهد شد.

دونالد ترامپ رییس جمهور گانگستر آمریکا که همچون گذشتگان خود هیچ بویی از انسانیت نبرده است، بار دیگر در ایامی که در جای جای دنیا ظالمان و تروریستها  با حمایت مستقیم وی مستضعفین را زیر پای خود له می کنند، دهان به یاوه گویی باز نمود و اینبار با ادبیاتی شفاف تر و با همان ماهیت همیشگی نظام سیاسی مستبد آمریکا به ایران اسلامی حمله کرد.

اربده های ترامپ نشان داد که راه ما درست است و نظام سیاسی ایالات متحده از دست جبهه مقاومت و پیروزی های روزافزون این جبهه کلافه شده و دیگر نمیداند چه تیری به سمت ایران اسلامی شلیک کند  که به سنگ نخورد. و این است که دونالد ترامپ به عنوان یک سیاست مدار ارشد آمریکایی راهی به جز فریاد زدن و اتهام بستن به ایران نداشته باشد  و مجبور گردد تا  ظاهر و باطن آمریکا را به صورت شفاف به جهانیان نشان دهد . و از طرفی در بین جملاتش به صورت کاملا رندانه از نام جعلی خلیج ع ر ب ی به جای خلیج همیشه فارس استفاده میکند تا ذهن ها را جهت دهد و از سخنانش بهره ای را ببرد که خود میخواهد . این شیوه صحبت کردن و پنهان کردن هدف در پشت یک هجمه رسانه ای، نیز همیشه در سخنان روسای جمهور آمریکا وجود داشته که این نیز اتفاق جدیدی نیست.

دونالد ترامپ هیچ تفاوتی با باراک اوباما و یا جورج بوش و کلینتون و امثالهم ندارد . چون همه آنها در قبال جبهه مقاومت یک سیاست را دنبال میکنند و آن محدود کردن و نابودی این جبهه است. جبهه ای که مرکز آن ایران اسلامی است. و در اصل، آنها خوی استعمارگرایانه و استثمارطلب خود را در قبال همه کشورهای جهان پیش خواهند گرفت و ترامپ هم مثل گذشتگانش بیشتر از یک عروسک خیمه شب بازی موجودیت ندارد و لابی های صهیونیستی در پشت پرده با تمام قوا از امثال ترامپ برای رسیدن به اهداف خود بهره می برند، یک روز با ادبیات تند ترامپ و یک روز با ادبیات نرم اوباما، ولی هدف هر دو مشترک است.

در پایان نیز به آمریکا و هم پیمانانش و هرآنکسی که در داخل و یا خارج میهنمان شیفته نظام مستبد شیطان بزرگ هست، اعلام می داریم که از ایران ما، سپاه ما، جبهه مقاومت ما، خلیج همیشه فارس ما و ملت همیشه در صحنه ما عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید.

مرتضی هاشمی نسب

 پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا:  انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

Share