امام‌ جمعه سیاهکل

ترامپ در جهان به دیوانه معروف است | اعضای شورای شهر سیاهکل از هر حاشیه‌ای پرهیز کنند

امام‌جمعه سیاهکل بابیان اینکه رئیس‌جمهور آمریکا در جهان معروف به دیوانه است، خاطرنشان کرد: ترامپ باید بداند که ما مثل شهید حججی‌ها داریم و هرگز نمی‌گذاریم خون این‌ها به هدر برود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در خطبه‌های نماز جمعه عبادی سیاسی این شهر، با تسلیت به مناسبت ایام شهادت سید و سالار شهدان اظهار کرد: می‌بایست عزاداری تاسوعا و عاشورا هرچه باشکوه‌تر در سیاهکل برگزار شود.

وی بابیان اینکه می‌بایست در ایام عزاداری مساجد را پرکنیم، افزود: از هیئت‌هایی که برنامه‌ریزی کردند تا در مسجد جامع و بقعه برفجان سیاهکل عزاداری کنند و از کسانیکه برنامه روضه خانگی در طول سال دارند قدردانی می‌کنم.

امام‌جمعه سیاهکل بابیان اینکه امام حسین (ع) برای برپایی نماز و زنده نگه‌داشتن اسلام قیام کرد، گفت: در روز عاشورا می‌بایست هر جا که می‌توانید اقامه نماز کنید، زیرا امام حسین (ع) برای نماز شهید شد.

شکسته‌دل افزود: به مداحان توصیه می‌کنم تا از شعارهای حسینی استفاده کنند و شنونده‌ها باید بدانند امام حسین (ع) در برابر کفر گناه و فسخ و فجور قیام کردند.

وی ضمن تشکر از آقاجانی سرپرست شهرداری سیاهکل برای انجام کار در مدت کوتاه، ابراز کرد: شهرداری در این مدت در بحث آسفالت توفیقاتی داشته که جای قدردانی دارد.

امام‌جمعه سیاهکل خطاب به شورای شهر سیاهکل تصریح کرد: از اعضای شورای شهر سیاهکل می‌خواهم برای رضای خدا و امام حسین (ع) از هر حاشیه‌ای پرهیز کنند و یک نفر خدوم و خبیر برای سیاهکل انتخاب کنند و با این انتخاب خودشان با امام حسین (ع) معامله کنند.

شکسته‌دل با اشاره به تشییع باشکوه پیکر شهید محسن حججی، رمز جاودانگی وی را شجاعت، شهامت و رشادت دانست و گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده این شهید بزرگوار فرمودند که از ویژگی‌های شهید حججی اخلاص و نیت پاک بود که چنین در بین مردم عزیز شد.

وی بابیان اینکه رئیس‌جمهور آمریکا در جهان معروف به دیوانه است، خاطرنشان کرد: ترامپ باید بداند که ما مثل شهید حججی‌ها داریم و هرگز نمی‌گذاریم خون این‌ها به هدر برود.

امام‌جمعه سیاهکل گفت: سردار سلیمانی پیام داد که تا سه ماه آینده داعش نابود می‌شود و همین‌جا اعلام می‌کنیم بعد از سرنگونی داعش اسرائیل نیز با امید بر خداوند به‌زودی نابود می‌شود.

شکسته‌دل با تبریک روز نیروی انتظامی و قدردانی از زحمات پرسنل نیروی انتظامی و فرماندهان آن به‌ویژه در سیاهکل، تصریح کرد: کارکنان نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت عزاداری‌ها تلاش زیادی می‌کنند و باید بدانند که هرچقدر در راه خدمت به این مردم تلاش کنند خداوند پاداش آن‌ها را می‌دهد.

وی با تبریک هفته دفاع مقدس، بیان کرد: از تمامی کسانی که در زنده نگه‌داشتن این ایام تلاش می‌کنند به‌ویژه از سرهنگ خوشحال فرمانده سپاه سیاهکل برای انجام برنامه‌های مختلف در هفته دفاع مقدس قدردانی می‌کنم.

امام‌جمعه سیاهکل، روز همدردی و هم‌بستگی با کودکان مظلوم فلسطین، روز سالمندان و روز تجلیل از اسرا و مفقودان را گرامی داشت و گفت: ما مدیون زحمت‌های همه عزیزان ایثارگر هستیم.

Share