سرمربی پدیده مشهد

به هواداران سپیدرود لقب پرشورها را می‌دهم | کعبی یک استثنا در فوتبال ایران است

مهاجری گفت: ورزشگاه عالی بود و می توانیم لقب پرشورها را به هواداران سپیدرود را داد و یکی از علت های اصلی برد سپیدرود حضور هواداران بود

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدرضا مهاجری سرمربی تیم پدیده مشهد در کنفرانس پس از بازی با سپیدرود ضمن تبریک پیروزی سپیدرود به مردم رشت، اظهار کرد: امروز سپیدرود مزد همدلی خودش را گرفت.

وی با بیان اینکه نمی خواهم از ارزش های برد سپیدرود کم کنیم، گفت: غفلت های ما سبب گل خوردنمان شد.

مهاجری ضمن اظهار امیدواری برای بازی های آتی خود، اظهار کرد: سپیدرود با چنگ و دندان از گل های خود دفاع کرد اما تیم ما موقعیت های خوبی ایجاد کرد اما متاسفانه شانس لازم را نداشتیم و نتوانستیم موقعیت های خود استفاده کنیم.

سرمربی پدیده مشهد با اشاره به کیفیت نامناسب زمین، گفت: این چمن سرعت بازی ما را گرفت و نتوانستیم بازی خودمان را نشان دهیم.

وی در خصوص جو ورزشگاه سردار جنگل نیز گفت: جو ورزشگاه عالی بود و می توانیم لقب پرشورها را به هواداران سپیدرود را داد و یکی از علت های اصلی برد سپیدرود حضور هواداران بود که ۹۰ دقیقه تنها تیم خود را تشویق کردند.

مهاجری همچنین داوری بازی را عالی عنوان کرد و در خصوص حسین کعبی نیز گفت: وی یک استثنا در فوتبال ایران است که در این سن با غیرت به کار خود ادامه میدهد.

گفتنی است سپیدرود امروز دو بر یک به برتری دست یافت و ۱۲ امتیازی شد.

Share