لغو پیاپی جلسات شورا

بن‌بست در انتخاب شهردار سیاهکل | رئیس شورا دست به دامن فرماندار شد

رئیس شورای اسلامی شهر سیاهکل پس از برگزار نشدن جلسه امروز شورای شهر سیاهکل گفت: به دلیل عدم حضور کاکایی و شیرین‌کام دو عضو شورای اسلامی شهر سیاهکل؛ جلسه امروز شورا لغو شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرداد قنبری پس از برگزار نشدن جلسه امروز شورای شهر سیاهکل، در گفتگو با خبرنگار فارس در سیاهکل اظهار کرد: به دلیل عدم حضور کاکایی و شیرین‌کام دو عضو شورای اسلامی شهر سیاهکل؛ جلسه امروز شورا لغو شد.

وی بابیان اینکه از ابتدای فعالیت شورا دو جلسه با تصمیم تمامی اعضا لغو شده است، افزود: این دو عضو از روز سه‌شنبه هفته گذشته تاکنون در چهار جلسه متوالی و در تاریخ‌های هفتم و دهم مهرماه نیز در دو جلسه متناوب در جلسات شورای شهر سیاهکل حاضر نشده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر سیاهکل در پاسخ به که آیا سه عضو دیگر شورا که در جلسات حاضر می‌شوند، شخص به خصوصی را به‌عنوان شهردار انتخاب کرده‌اند، گفت: تاکنون هیچ گزینه‌ای به‌صورت نهایی تعیین نشده و تمامی اسامی که مطرح می‌شود کذب محض است.

قنبری در پاسخ به این سؤال که با توجه به صحبت‌های امام‌جمعه سیاهکل در نماز جمعه و تأکید بر ورود فرماندار به موضوع تعیین شهردار و تعیین ضرب الاجل یک‌هفته‌ای، شورا چه برنامه‌ای برای معرفی شهردار دارد، تصریح کرد: پس از تشکیل نشدن جلسه امروز شورا به دلیل عدم حضور دو عضو آن؛ نامه‌ای را به فرماندار سیاهکل بردم و تحویل مسئول دفتر وی دادم.

وی بابیان اینکه متأسفانه فرماندار امروز هیچ کاری انجام نداد، گفت: از فرماندار سیاهکل درخواست کردم تا با دو عضو شورا صحبت کند تا آن‌ها برای بررسی و تعیین شهردار سیاهکل در جلسات شورا حاضر شوند و به یک نتیجه نهایی برسیم.

رئیس شورای اسلامی شهر سیاهکل افزود: همچنان از فرماندار محترم درخواست می‌کنم تا شرایط لازم برای برگزاری جلسات شورا و تعیین شهردار را فراهم کند.

قنبری خاطرنشان کرد: در حال حاضر در حال رایزنی با کاکایی و شیرین‌کام هستیم تا آن‌ها را نیز پای میز مذاکره برای تعیین شهردار سیاهکل بکشانیم.

وی تأکید کرد: ما در حال حاضر شرمنده مردم شهر هستیم و تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا به امید خداوند شهردار خوبی برای سیاهکل بیاوریم تا بتوانیم از شرمندگی مردم در بیاییم.

Share