برای توسعه گیلان و خدمت به مردم هدفی مشترک داریم

برگزاری نخستین نشست مشترک استاندار با مجمع نمایندگان گیلان

استاندار گیلان در نخستین نشست مشترک با مجمع نمایندگان استان گفت: هدفی مشترک برای توسعه ی گیلان و خدمت به مردم داریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مصطفی سالاری در این نشست با اشاره به اینکه با نگاهی مشترک حول توسعه گیلان وجود دارد افزود: با همکاری نمایندگان استان در مجلس طرح ها،برنامه ها و پروژه های استانی و شهرستانی مهمی که نیازمند اقدام برای اخذ مجوزها و تامین اعتبارات ملی است به صورت مشترک پیگیری خواهیم کرد.

وی فضای موجود بین نمایندگان مجلس و استاندار در اولین جلسه رسمی را بسیار مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: به همکاری های مشترک و گشایش کارها در روزها و ماه های آتی بسیار خوشبین هستم.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه امیدوارم در فضای مطلوبی که در استان وجود دارد اقدامات موثری را به ثمر بنشانیم گفت: نمایندگان مجلس، بنده، همکارانم و همه نخبگان و فعالان گیلان هدفی مشترک برای توسعه گیلان و خدمت به مردم داریم.

وی با اشاره به ارائه نظرات مفید و ارزشمند نمایندگان مردم در مجلس خاطرنشان کرد: همتی مضاعف برای رفع مشکلات مردم و انجام کارهای مهم و طرح های بزرگ را بکار خواهیم بست.

دکتر سالاری گفت: انشاءالله آثار این اقدامات را در هفته ها و ماه های آینده شاهد خواهیم بود.

رییس مجمع نمایندگان استان نیز در این نشست با اشاره به اینکه اقدامات استاندار را برنامه محور ارزیابی می کنیم گفت: با این رویکرد مثبت می توانیم در مسیر پیشرفت و اجرای برنامه های توسعه محور گام های اساسی برداریم.

محمدحسین قربانی افزود: تکلیفی که استاندار گیلان به فرمانداران حول محور برنامه ششم توسعه در بازه ۴ ساله و با برشی یک ساله مشخص کردند قطعاً می تواند نتایج توسعه ای داشته باشد.

وی با ابراز خرسندی از رویکرد دکتر سالاری اظهار داشت: امیدواریم با نگاه دوسویه ای که بین استاندار و مجمع نمایندگان وجود دارد در زمینه پیشرفت گیلان گام برداریم.

در این نشست هر یک از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی به بیان دیدگاه ها، نقطه نظرات و پیشنهادات خود در مسیر توسعه و پیشرفت گیلان پرداختند.

Share