سید نورالدین نعمتی عضو شورای شهر فومن:

برای انتخاب شهردار به شخصی نامه فدایت شوم‌ نفرستاده‌ایم

نعمتی با اشاره به اینکه درآمد های کم موجب کاستی ارائه خدمات می شود، گفت: شورای شهر برای انتخاب شهردار به کسی نامه فدایت شوم نفرستاده است.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید نورالدین نعمتی در جلسه شورای شهر فومن با بیان اینکه برخی از افراد در فضای مجازی ناراحت کننده می نویسند، گفت: افراد باید از دوگانگی رفتاری دوری کنند.

عضو شورای شهر فومن با اشاره به اینکه برخی افراد در روزهای گذشته برای شهردار شدن دنبال تطمیع اعضای شورا بودند، افزود: اعضای شورای شهر فومن هرگز برای کسب منافع شخصی تلاش نمی کنند.

وی با تاکید براینکه این فردی که برای تطمیع جلو آمده بود، خود دارای فساد های مالی در گذشته است، ادامه داد: دستان پشت پرده، از سیاسی کاری دست بردارند.

این مسئول با یادآوری اینکه برای انتخاب شهردار، با شنیدن برنامه ها بهترین را انتخاب خواهیم کرد، متذکرشد: برخی ها شهردار قبلی را قبول نداشتند و اکنون دوباره از آن تعریف می کنند.

نعمتی با تصریح براینکه نظر من برای شهرداری فومن موسویان بود، اضافه کرد: شهرداری کاری است که سختی های فراوانی دارد و برخی ها طاقت حضور موسویان در فومن را نداشتند.

عضو شورای شهر فومن با تاکید براینکه عباسقلی زاده کارهای خوبی در فومن‌ انجام داده است، تصریح کرد: یکی‌ از مهمترین عیب های شهردار سابق، عدم حضور فیزیکی در بین مردم بود.

وی با اشاره به اینکه شهردار باید توان اتمام پروژه ها را داشته باشد، خاطرنشان کرد: پروژه بازار هفتگی، چمن مصنوعی، پارک مفاخر و … هنوز نیمه تمام مانده اند.

نعمتی با یادآوری اینکه فقط شهرداری در برخی از موارد مقصر نیست، ادامه داد: مردم هم‌ باید با قوانین همراهی کنند.

عضو شورای شهر فومن با بیان اینکه سدمعبر باید از شهر فومن جمع آوری شود، متذکرشد: خدمات رسانی به مسافران فومنی باید بیشتر شود.

نعمتی با اشاره به اینکه درآمد های کم موجب کاستی ارائه خدمات می شود، گفت: شورای شهر برای انتخاب شهردار به کسی نامه فدایت شوم نفرستاده است.

وی با یادآوری اینکه شهردار باید انسان پاکدستی باشد، خاطرنشان کرد: مدیران فقط در برابر دشمنان فریاد بزنند و باید در مقابل مردم متواضع باشند. یکدستی در برابر دشمنان افتخار ایرانیان است و شهردار فومن باید خادم حقیقی مردم باشند.

نعمتی با تصریح براینکه در انتخاب شهردار فقط به دنبال منافع عمومی هستیم ، اضافه کرد: آقای غلام نیا به نظر بنده شخص پاکدستی هستند.

وی با اشاره به اینکه با اصرار نمی شود کسی را شهردار کرد، افزود: در مقابل دریافت حق مردم با هیچ فردی تعارف ندارم و در منافع شهر با هیچ چیزی معامله نمی کنم زیرا هدف ما ارائه خدمت صادقانه و پاکدستانه به مردم است.

نعمتی با تاکید براینکه برخی مسئولان از دخالت در کار اعضای شورا دست بکشند، متذکرشد: تصمیم گیری در شورا با نظر همه اعضا انجام خواهد شد.

Share