مدیر منطقه یک شهرداری رشت در دیدار با جانبار جنگ تحمیلی

ایثارگران و خانواده های شهدا مایه خیر و برکت هستند

همزمان با هفته دفاع مقدس شهردار منطقه یک به همراه مهندس نصیری معاون بنیاد شهید شهرستان رشت و مهندس اشکانی پور مدیرکل سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گیلان از حسن کاظمی جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس دیدن کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهندس محمد پورناصرانی حضور جانبازان و خانواده شهدا در محدوده منطقه را مایه خیر و برکت دانست و گفت: آرامش و آسایش امروز ملت ایران مدیون خون شهدا و رشادت های جانبازان هشت سال دفاع مقدس است و امروز مسئولین کشور و استان باید با تمام قوا در جهت رفع نیازهای به حق آنان کوشا باشند.
شهردار منطقه یک ضمن استقبال از پیشنهادات و نقطه نظرات جانبازان و خانواده شهدا در توسعه شهر تصریح کرد: این شهرداری به تلاش مجموعه پرسنل خود سعی دارد تا خدمات رسانی بهینه به شهروندان و بالاخص جانبازان را سرلوحه کار اصلی خود قرار دهد.
وی افزود: شنیدن خاطرات جانبازان و ایثارگران علیرغم ایجاد تاسف، سبب می شود تا مسئولین شهری ضمن تجدید روحیه و درس آموزی از رشادت های عزیزان مصمم تر از قبل به کار و فعالیت خدمات رسانی خود ادامه دهند.
حسن کاظمی نیز با تاکید بر دشواری مجموعه فعالیت های شهرداری تصریح کرد: همه ملت ایران چه در دوران هشت سال دفاع مقدس و چه امروز با صبر و بردباری خود ثابت کردند که نه تنها در میدان جنگ بلکه در عرصه زندگی نیز میتوان از خود گذشته و ایثارگر بود.
این جانباز در طی هشت دسال دفاع مقدس در ۱۱ عملیات گوناگون از جمله عملیات آزادی خرمشهر حضور داشته و در نهایت در سال ۶۱ از ناحیه صورت به میزان ۴۰ درصد مجروح شد.
در پایان این دیدار با اهداء تندیس و لوح سپاس از سوی شهرداری منطقه یک از رشادت های حسن کاظمی تقدیر شد.

 

Share