در هشتمین جلسه شورای شهر فومن

انتقاد شدید دو عضو شورا از یک رسانه | برای انتخاب شهردار هرگز سه بار رای گیری نشد

دو عضو شورای شهر فومن ضمن تکذیب یک خبر اظهار کردند که برای انتخاب شهردار هرگز سه بار رای گیری نشده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید نورالدین نعمتی در جلسه هشتم شورای شهر فومن با انتقاد از نشر برخی اخبار کذب از سوی یکی از نشریات مکتوب شهرستان، گفت: برای انتخاب شهردار هرگز سه بار رای گیری نشده و بنده فقط در یکبار انتخابات، یک رای سفید داده ام و به این رای سفید افتخار می کنم.

عضو شورای شهر فومن با تاکید براینکه هرگز در شورای شهر به دنبال سیاسی بازی و تشکیل مثلث نیستیم، افزود: پرداخت حقوق پرسنل و پیگیری اجرایی آن ارتباطی با شورای شهر ندارد و پیمانکار معوقات کارکنان را پرداخت کرده است.

وی‌ با یادآوری اینکه شهردار یا سرپرست باید پیگیر مسایل مالی و اجرایی شهرداری باشد، خاطرنشان کرد: یکی از رسانه های مکتوب که برای شورای شهر می نویسد، خود در طی برقراری تماس با اعضا، به دنبال حذف سه گزینه مطرح شهرداری بود.

نعمتی با قدردانی از ارائه برنامه از سوی گزینه های شهرداری فومن، گفت: همه بدانند که در نظر قانون حق انتخاب شهردار با منتخبان مردم است.

وی با اشاره به اینکه این رسانه مکتوب مغرض به دنبال جوسازی و ماهیگیری از آب گل آلود است، متذکرشد: این نشریه شهرستان از اخبار دقیق و بروز عقب است.

عضو شورای شهر فومن با بیان اینکه با وجود موافقت بنده برای انتخاب گزینه بومی، هیچگاه برای انتخاب گزینه بومی قولی برای انتخاب شهردار بومی نداده ام، خاطرنشان کرد: امور شورا برپایه مشورت و با رای ۵ عضو می گذرد.

وی با اشاره به اینکه ما هرگز به دنبال نفاق نبوده ایم، ادامه داد: از نظر بنده سه گزینه‌ موجود با تمام‌ احترام، در حد مدیریت شهری فومن نبودند.

نعمتی با تاکید براینکه برخی افراد از بیرون شهر برای گزینه های غیر بومی تلاش کرده و دنبال تطمیع اعضای شورای شهر هستند، افزود: اگر ما گزینه بومی مطلوبی را پیدا کردیم، حتما انتخاب خواهیم کرد.

وی، فومن را دارای افراد تحصیل کرده بسیاری دانست و گفت: بنده به دنبال رای سفید نبوده و اگر گزینه مطلوبی وجود داشته باشد یقینا آن‌ را انتخاب‌ خواهم‌ کرد.

رسانه باید صادق و در پی بیان حقایق باشد

حسین غلام نیا در جلسه هشتم شورای شهر فومن‌ با بیان اینکه رزمندگان در دفاع مقدس آرامش امروز ما را به ارمغان آورده اند، گفت: روز آتش نشان را نیز به آتش نشانان غیور فومن تبریک عرض می‌ کنم.

عضو شورای شهر فومن با تصریح براینکه برخی رسانه های مکتوب در حال شبهه افکنی در امور شورای شهر هستند، افزود: سخنگوی شورا باید پاسخگوی این مطالب کذب این نشریه باشد.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها برای ما مورد احترام‌ هستند ، خاطرنشان کرد: رسانه ها باید با حقیقت قلم‌ فرسایی کنند و صداقت را سرلوحه کارشان قرار دهند.

این مسئول با یادآوری اینکه بنده دلداده هیچ‌ گروهی نیستم، متذکر شد: برای مردم‌ و بخاطر آن‌ ها سعی خواهیم کرد بهترین تصمیمات را بگیریم.

غلام نیا با بیان‌ اینکه برخی رسانه های مکتوب شهر گفته اند که در جلسه شورا برای انتخاب شهردار سه بار رای‌ گیری انجام شده که این ادعا کذب محض است، اضافه کرد: برای رسانه هایی که مغرضانه فکر می کنند متاسف هستیم.

گفتنی است در جلسه پیشین شورا پیشنهاد شد که اگر از ۳ گزینه شهرداری ۲ نفر صاحب ۲ رای شدند انتخابات به مرحله بعدی برود و بار دیگر رای گیری شود اما تنها عمران حسن زاده صاحب دو رای شد.

 

Share