استاندار سابق گیلان: وظیفه داریم که به مردم راست بگوییم

از نخبگان، جوانان، بانوان و اقلیتها در بعد سیاسی و اجتماعی استفاده شود

نجفی خطاب به استاندار جدید گیلان گفت: در بعد سیاسی و اجتماعی استفاده از نخبگان، جوانان، بانوان و اقلیتها را به شما توصیه میکنم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدعلی نجفی استاندار سابق گیلان در آئین معارفه استاندار جدید گیلان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام شهادت اباعبدالله حسین(ع) گفت: استان گیلان دارای مردمان نجیب و بافرهنگ و اخلاق مدار است همه کاستی ها را برای اقتدار و استقلال نظام تحمل میکنند.

نجفی در ادامه اظهار کرد: از اقای رحمان فضلی برای اعتماد دوباره ایشان به بنده و اینکه سکانداری استان البرز را به من دادند قدردانی میکنم.

وی ادامه داد: همه انچه که در این مدت انجام دادم عنایت خداوند به بنده و همکاران من در این حوزه بود. وظیفه داریم که به مردم راست بگوییم و ارتقا شاخص های عمرانی ناشی از هماهنگی و همگرایی بوده است.

استاندار سابق گیلان تصریح کرد: تکمیل سد های شفارود، پلرود، لاسک و ۱۱ سد لاستیکی از طرحهای بزرگی که در حال انجام است و تکمیل راه اهن و بزرگراه رشت و قزوین نیز در حال پیگیری است. احیا دو رودخانه گوهر رود و زرجوب و طرح ماهی در قفس نیز از دیگر طرح های مهم است.

نجفی خطاب به استاندار جدید گیلان گفت: در بعد سیاسی و اجتماعی استفاده از نخبگان، جوانان، بانوان و اقلیتها را به شما توصیه میکنم.

وی در پایان از همه مردم گیلان حلالیت طلبید و خواست که او  را دعا کنند.

 

Share