شهردار لیسار تشریح کرد:

از قلع و قمع واحدهای صنفی غیرمجاز تا تخریب بالکن معروف عضو سابق شورای شهر

شهردار لیسار گفت: حکم قلع و قمع واحدهای صنفی خیابان امام خمینی که تعدادشان به ۱۰ واحد می رسید اجرا شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهر لیسار تالش دیروز شاهد حضور پر رنگ عوامل شهرداری و مامورین پلیس در خیابانهای اصلی شهر بود.

شهردار لیسار در این باره گفت: حکم قلع و قمع واحدهای صنفی غیرمجاز خیابان امام خمینی(ره) که تعدادشان به ۱۰ واحد می رسید اجرا شد.

بابک باباخانی تصرف پیاده رو و نصب ستونهای جوشکاری شده فلزی سایبان در سطح زمین را عامل اجرای حکم تخریب اعلام کرد که پیش از این با اخطار کتبی به اطلاع آنها رسیده بود.

وی همچنین از تخریب بالکن معروف عضو سابق شورای شهر لیسار خبر داد که مدتها روند اداری را طی کرده بود.

باباخانی از اجرای حریم ۱۷/۵ متری در هسته اصلی شهر خبر داد و افزود: پیش از این حریم ۲۲/۵ متر برای این کار تعیین شده بود که عملا با انجام ساخت و ساز در پیش از دوره چهارم این ضوابط زیر سوال رفت.

وی تصریح کرد: تعدادی از سازه های سایبانی نیز به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع میشوند تا در صورت عدم تخریب مشمول جریمه شوند.

شهردار لیسار بازگشایی ۵ واحد مغازه در داخل محدوده شهر و حریم پل محور ارتباطی تالش به آستارا را یکی از چالشهایی خواند که موجب اختلال در ترافیک روان این مسیر میشود.

بابخانی تامین اعتبار از سوی وزارت راه و شهرسازی را علت دیرکرد در خرید و بازگشایی این نقطه اعلام کرد و با اشاره به راکد ماندن کمربندی ۴ کیلومتری این شهراظهار کرد: در شرایط حاضر با احداث آن وضعیتی مشابه شهر اسالم را برای لیسار ایجاد می کند و اقتصاد خدماتی شهر را به تعطیلی می کشاند.

Share