مسعود نصرتی شهردار رشت:

از اینکه شهردار رشت هستم به خودم افتخار می‎کنم | رشت از جایگاه واقعی خود دور شده است

نصرتی گفت: از جایگاه واقعی رشت دور شدیم و این حق مردم رشت نیست و ان شاءالله در کنار هم به جایگاه مورد نظر برسیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسعود نصرتی شصت و پنجمین شهردار رشت در مراسم معارفه خود ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، اظهار کرد: این معارفه سرآغاز حرکت است، حرکتی که ۶۴ شهردار قبل از من این کار را کردند و امروز این حرکت و بار سنگین توسط مردم و اعضای شورای شهر باران به بنده واگذار شده است.

وی با تشکر از مسوولین و مردم شورای شهر باران، اظهار کرد: معارفه در یک سالن ۷۰۰ نفره که پر است نیازمند حرکتی مناسب است.

نصرتی با بیان اینکه برنامه بنده با نام شکوفایی رشت به شورای رشت داده شد، گفت: رشت در سال ۱۳۵۵ جزو ۵ شهر دارای زیرساخت و توسعه سافته کشور بود که امیدواریم بازهم به این شرایط بازگردیم.

وی گردشگری را یکی از برنامه های عمده خود در برنامه شکوفایی رشت دانست و افزود: محیط زیست شهری یک بحث بسیار مهم است. ۲۰ سال است موضوع دو رودخانه رشت و تالاب عینک وجود دارد که این کار را با اقتدار شروع می کنیم.

شهردار رشت با بیان اینکه امیدواریم مانند مازندران تمامی بودجه زباله سوز را از دولت دریافت کنیم، اظهار کرد: شهر رشت با بودجه ای که به آن تخصیص می یابد اداره نمی شود.

نصرتی ورود سرمایه گذار را اصلی ترین برنامه خود دانست و افزود: امنیت را باید برای سرمایه گذاران فراهم کنیم و در این خصوص با چند بخش خصوص صحبت کردیم. تا زمانی که حکم بنده از وزارتخانه بیاید به عنوان یک شهروند در رشت و در کنار مدیران شهری بودم تا یک ماه جلو باشیم.

وی با اشاره به اینکه ورود گردشگر به استان گیلان و شهر رشت بیشتر از مشهد است، اظهار کرد: باید از این نعمت خدادادی و ظرفیت های ملی شهر رشت و استان گیلان به خوبی استفاده کنیم.

نصرتی پرداخت حقوق پرسنل، رفت و روب و توسعه فضای سبز را وظیفه شهرداری دانست نه برنامه و ادامه داد: برنامه باید پروژه خاصی برای شهر باشد نه یک وظیفه.

شهردار رشت نیز با بیان اینکه از اینکه در شهر فرهنگی، با اصالت و هویت رشت هستم به خود افتخار میکنم، اظهار داشت: سعی میکنم اطمینان شهروندان رشت را جلب نماییم.

شهردار رشت با بیان اینکه امیدوارم خانواده شهرداری رشت به خوبی بنده را قبول کنند، اظهار کرد: اگر به خوبی در کنار هم باشیم مسلما بودجه شهرداری رشت را افزایش می‌دهیم.

وی از پیمانکاران و ادارات دولتی خواستار شد که برای دریافت مطالبات خود به ما فرصت دهند تا کار مثبتی انجام دهیم. هم اکنون پرسنل شهرداری با حداقل ها اما با بیشترین تلاش در حال کار هستند و امیدوارم دادستان کمک شایانی به ما انجام دهد. ما از جایگاه واقعی رشت دور شدیم و این حق مردم رشت نیست و ان شاءالله در کنار هم به جایگاهی که رسیدن به آن زمان نیاز ندارد، برسیم.

نصرتی ابراز امیدواری کرد که در شش ماه آینده گزارش عملکرد خوبی ارائه دهیم، افزود: از حضور جوانان، بانوان و تمام جامعه بهره خواهیم برد.

وی در پایان از پرسنل شهرداری قزوین تشکر کرد کرد و گفت: از کارمندان شهرداری قزوین تشکر می کنم که در شهر ۴۰۰ هزار نفری بودجه ۵۹۴ میلیاردی در نظر بگیریم و به آن دست یابیم و امیدوارم این کار را در شهر ۸۰۰ هزار نفری رشت نیز انجام دهیم.

گفتنی است در پایان حکم نصرتی که به امضا وزیر کشور رسیده بود به همراه یک جلد قرآن کریم به او اهدا شد.

Share