او کارگر جنسی بود و ناگهان دچار جنون آنی شدم

اختلاف با همسر، انگیزه مرد جوان برای رابطه نامشروع و قتل

به‌صورت اتفاقی در خیابان تخت‌طاووس با غزال آشنا شدم. او کارگر جنسی بود و برای این کار صد هزار تومان پول می‌گرفت، بعد از آشنایی با غزال سه بار با او رابطه داشتم. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مردی که به‌دلیل اختلاف با همسرش رابطه‌ای نامتعارف را با زنی آغاز کرده‌ و او را به قتل رسانده ‌بود، با رضایت اولیای‌دم از قصاص نجات پیدا کرد.

شرق نوشت: ٢۴ بهمن‌ سال ٩٠ مأموران از مرگ زن جوانی در خانه‌اش باخبر شدند. آنها پس از رفتن به محل متوجه شدند مقتول دختر ٢۵ساله‌ای به نام غزال است که با فشار بر عناصر حیاتی گردن خفه شده است. آنها همچنین متوجه شدند به‌وسیله عامل یا عاملان این جنایت، لپ‌تاپ و مقداری از وسایل خانه به سرقت رفته است. با به‌دست‌آمدن این اطلاعات کارآگاهان کار خود را برای پیداکردن عامل یا عاملان قتل آغاز کردند و متوجه شدند مقتول روز حادثه با مرد ٣۵ساله‌ای به نام سعید تماس تلفنی داشته است. کارآگاهان با شناسایی سعید او را در ٢٩ بهمن سال ٩١ دستگیر و بازجویی کردند. او که ابتدا منکر قتل غزال بود، در بازجویی‌های فنی لب به اعتراف گشود و گفت: در یک مغازه پرده‌فروشی کار می‌کنم. هشت سال پیش ازدواج کردم و یک فرزند دارم؛ سال‌‌ها بود که با همسرم اختلاف داشتم. او همیشه از من دوری می‌کرد و من مانند یک مرد مجرد در خانه خودم زندگی می‌کردم. از این شرایط خسته شده بودم. به‌صورت اتفاقی در خیابان تخت‌طاووس با غزال آشنا شدم. او کارگر جنسی بود و برای این کار صد هزار تومان پول می‌گرفت، بعد از آشنایی با غزال سه بار با او رابطه داشتم.

این مرد درباره روز حادثه به کارآگاهان گفت: روز حادثه غزال آدرس خانه خودش را برایم فرستاد و از من خواست به آنجا بروم. به خانه غزال رفتم و هنگامی که با او رابطه داشتم، او کلماتی را به کار برد که همسرم به من می‌گفت و نمی‌خواست رابطه‌اش را با من ادامه دهد، برای همین همسرم جلوی چشمم تداعی شد و ناگهان دچار یک جنون آنی شدم، دستم‌هایم را دور گردنش انداختم و او را خفه کردم.  به‌این‌ترتیب با شکایت اولیای‌دم، سایر مدارک موجود در پرونده و اعترافات این مرد، کیفرخواست علیه او صادر و پرونده برای رسیدگی در اختیار دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. در این جلسه مادر غزال به‌عنوان تنها ولی دم در جایگاه حاضر شد و گفت: ١١ سال پیش همسرم مفقود شد و از آن روز به بعد از او خبر ندارم، برای همین به‌عنوان تنها ولی‌دم غزال تقاضای قصاص متهم را دارم.
در ادامه رسیدگی سعید در جایگاه ویژه قرار گرفت و دفاعیات خود را مطرح کرد. در پایان قضات وارد شور شدند و سعید را به قصاص متهم کردند، اما قبل از اجرای حکم قصاص سعید توانست پس از پنج سال از مادر مقتول رضایت بگیرد، به‌این‌ترتیب او روز گذشته برای بار دوم در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد تا از جنبه عمومی جرم محاکمه شود. در این جلسه سعید به قضات گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که مرتکب قتل شدم؛ یک لحظه نتوانستم خودم را کنترل کنم و غزال را خفه کردم. بیش از چهار سال است که در زندان هستم و از آن روز به بعد فرزندم را ندیده‌ام. از آن روز هربار صحنه روزی را که این اتفاق افتاد تصور می‌کنم و در عذاب هستم. با همسرم اختلاف داشتم برای همین با غزال وارد رابطه شدم.

در ادامه سعید در پاسخ به این سؤال که چرا همسرت را طلاق ندادی، گفت: مهریه همسرم ۵٠٠ سکه بهار آزادی بود، برای همین نمی‌توانستم او را طلاق بدهم. پولی نداشتم که مهریه‌اش را پرداخت کنم. چند بار این مسئله را که همسرم نسبت به من بی‌توجه است، با خانواده‌اش مطرح کردم، اما آنها هم نتوانستند کاری انجام دهند؛ برای همین یک سال آخر زندگی مشترک را در خانه پدرم زندگی کردم. او همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا با زنان دیگری رابطه داشته است یا خیر گفت: یک سال با زنی که  صیغه کرده بودم رابطه داشتم.

این مرد در آخرین دفاعیات گفت: با این اشتباه زندگی‌ام از هم پاشیده شد، خانواده‌ام سرشکسته شدند و پدر و مادرم خانه‌ خود را فروختند و پدرم با ٨٠ سال سن مستأجر است. نمی‌دانم فرزندم چطور و کجا بزرگ شد، به اندازه کافی در این مدت در زندان سختی کشیده‌ام و تنبیه شده‌ام. از شما می‌خواهم به من تخفیف بدهید تا از زندان آزاد شوم و برای فرزندم پدری کنم.  با پایان جلسه، قضات وارد شور شدند تا درباره این پرونده تصمیم بگیرند.

Share