در پی هجمه به مدیرکل ورزش و جوانان گیلان

آیا حسنی واقعا دغدغه ورزش و جوانان را دارد؟|رهنما دوستان خودش را فراموش کرده یا دوستان شما را؟!

نگرانی واقعی برای جوانان و ورزش دوستان یا ناراحتی از دخالت دو نماینده دیگر (بنا به ادعای خود حسنی) و بی کلاه ماندن سر حسنی در این میان و شاید هم عدم توجه رهنما به دوستانی که احتمالاً از طرف حسنی به رهنما معارفه شده اند!!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خزربرخط، خبر انتقادات شدید اللحن محمدصادق حسنی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از نوع مدیریت مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان خبر ساز شد. محمدصادق حسنی در قسمتی از اظهارات خود پای دو نماینده دیگر رشت را هم به این ماجرا باز کرد و با بیان اینکه شناخت کافی از رهنما دارد، گفت: هیئت‌های ورزشی استان گوشت قربانی نیستند که رهنما بین نمایندگان رشت تقسیم کرده است.

این اظهارات حسنی را مستقیما باید متوجه دو نماینده دیگر رشت دانست چرا که مطمئنا منظور حسنی از نمایندگان رشت در پاراگراف بالا خودش نیست و ناچاراً باید پذیرفت حسنی دو نماینده دیگر رشت را متهم به دخالت در نحوه انتخاب روسای هیات های ورزشی در استان نموده است. از سوی دیگر حسنی در قسمت دیگری از اظهارات خود مدعی شده که رهنما پس از مدیرکل شدن، از دوستان خود غافل و بی‌توجه شده است.

اظهارات حسنی این سوال را به ذهن متبادر می کند که علت اصلی انتقاد نماینده رشت از عملکرد رهنما چیست؟ نگرانی واقعی برای جوانان و ورزش دوستان یا ناراحتی از دخالت دو نماینده دیگر (بنا به ادعای خود حسنی) و بی کلاه ماندن سر حسنی در این میان و شاید هم عدم توجه رهنما به دوستانی که احتمالاً از طرف حسنی به رهنما معارفه شده اند!!

در هر حال حتی اگر اظهارات حسنی مبنی بر غافل شدن رهنما از دوستان سابق صحت داشته باشد، این غفلت را نه تنها نباید بد دانست بلکه باید به فال نیک هم گرفت چرا که بسیاری از مفسده های مالی گاهاً به علت حضور دوستانی رخ می دهد که پس از انتصاب، گرداگرد مدیر را گرفته و به پاس دوستی های چندساله و احیاناً حمایت های سیاسی پیشین، از شخص مدیرکل درخواست های نابه جا و غیرقانونی دارند.

ای کاش حسنی پیش از آن که دو نماینده دیگر را به دخالت در روند انتخاب روسای هیات های ورزشی که بر اساس رای گیری از اعضای مجمع صورت می پذیرد، متهم کند، در خصوص شائبه های تایید نشده ای که حکایت از نقش وی در انتخابات برخی هیات ها بخصوص هیات کاراته وجود داشته، توضیحاتی را ارائه می کرد و پس از آن با ارائه مصادیق دو نماینده دیگر رشت را متهم به دخالت در این خصوص می نمود.
،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،حسن خسته بند،محمود شکری، ولی داداشی, محمدصادق حسنی, محمدمهدی افتخاری, کاظم دلخوش, منوچهر جمالی, اسدالله عباسی

Share