آتش سوزی در کوچه های تنگ و باریک

آتش سوزی مهیب صبحگاهی در سلیمانداراب رشت | دو تن از آتش نشانان مصدوم شدند

آتش سوزی مهیب صبحگاهی در بافت بهم تنیده سلیمانداراب رشت دو مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  آتش سوزی در ساعت ۵:۴۴ دقیقه صبح امروز ۱۳ مهر ۹۶ به مرکز ستاد فرماندهی و کنترل ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد.

گفتنی است: بلافاصله ۱۶ دستگاه خودروی اطفایی، نجات و آبرسان بهمراه ۵۷ آتش نشان از ۷ ایستگاه به محل حادثه واقع در سلیمانداراب، خیابان شهدا، کوچه هشتم اعزام شدند.

شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت از شدت این آتش سوزی در کوچه های تنگ و باریک خبر داد و گفت: بواسطه شعله های سرکش و احتمال سرایت آتش از سه طرف به منازل مسکونی، آتش نشانان سریعا نسبت به اطفا و پیشگیری از گسترش آتش اقدام کردند.

وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، افزود: در این آتش سوزی یک باب منزل خالی از سکنه، سقف دو باب مغازه و قسمتی از سقف دو باب منزل مسکونی دچار حادثه و آتش سوزی شد.

مومنی از مصدومیت دو تن از آتش نشانان در این حادثه خبر داد و افزود: این دو آتش نشان که از ناحیه دست و پا دچار مصدومیت شدند؛ هم اکنون در بیمارستان پورسینای رشت تحت درمان هستند.

همین گزارش حاکی است: در این حادثه کوچه های منتهی به محل حادثه به شدت تنگ و باریک و سقف های چوبی خانه و مغازه ها بدون هیچ گونه دیوار آتش بر و بهم پیوسته بودند که کار اطفای این آتش سوزی را برای آتش نشانان بسیار نفس گیر کرد.

Share