علیرضا حاجی پور با اهدای گل به آتش نشانان

آتشنشانان مظهر از خودگذشتگی و ایثار هستند

حاجی پور اظهار امیدواری کرد تا برای حفاظت از جان آتشنشانان مدیریت شهری زمینه های تجهیز آنها به امکانات جدید و مدرن را فراهم‌ آورند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صبح امروز جمعه هفتم مهر ماه همزمان با فرا رسیدن “روز آتشنشانی و ایمنی” علیرضا حاجی پور رئیس و مسوولان سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت با حضور در سه ایستگاه آتشنشانی از نزدیک با آتشنشانان سختکوش شهرباران دیدار و گفتگو کردند و با اهدای گل به آنها “روز آتشنشانی و ایمنی” را به این تلاشگران تبریک گفتند و برایشان آرزوی موفقیت و بهروزی نمودند.
بر پایه این گزارش مدیران سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت از ایستگاه شماره ی دو در میدان فرهنگ، ایستگاه شماره ی پنج در میدان انتظام ، ایستگاه شماره ی دوازده در کوی دیانتی و ایستگاه شماره ی چهار در بلوار شهید انصاری بازدید و با آتشنشانان به گفت و گو نشستند.
علیرضا حاجی پور در این دیدارها آتشنشان را نمونه هایی از انسانهای فداکار و ایثارگر جامعه دانست که برای نجات جان و جلوگیری از خسارت مالی همشهریان خود دل به دریای آتش و دود می زنند و جان خود را به خطر می اندازند تا حافظ جان و مال آنها باشند.
رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت آتشنشانان را مظهر ازخودگذشتگی و ایثار معرفی کرد و گفت: هر لحظه و هر آن در انجام عملیات خاموش کردن آتش در مناطق مختلف شهری، خطرات جانی برای آتشنشانان وجود دارد.
وی تاکید کرد: قدردانی و تجلیل از این عزیزان کمترین کاری است که مدیران ‌می توانند انجام دهند.

گفتنی است علیرضا حاجی پور را در این برنامه؛ دوستدار معاون فنی و کریمی مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت و همچنین پیمان بازدیدی مدیر عامل موسسه “سرزمین ایده آل ما” همراهی می کردند

Share