فرماندار شهرستان رشت

گیلان با این همه ثروت، فرهنگ و سنت ها شایسته بهترین هاست

شفقی گفت: گیلان با این همه ثروت، فرهنگ و سنت ها شایسته بهترین هاست و باید برای این بهترین ها با اتحاد و همدلی مشکلات استان و شهرستان رشت را مرتفع کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیروس شفقی فرماندار شهرستان رشت در جمع نخبگان رشتی و تشکل خانه گیلان در برج میلاد تهران بیان داشت: از همه کسانی که در برگزاری جشنواره فرهنگی شب های رشت تلاش فراوان داشتند تقدیر و تشکر دارم.

شفقی افزود: بستر سرمایه گذاری فرهنگی در شهرستان رشت وجود دارد و از حضور رشتی های با صفا در برج میلاد و استقبال گرم آنها از جشنواره فرهنگی شب های رشت تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه گیلان و رشت از غنای فرهنگی برخوردار است تصریح کرد: این غنای فرهنگی امروز در چهره تک تک مردم مشاهده کردم و این نشان از توجه مردم به پیشینیان ماست.

فرماندار رشت گفت: اگر امروز این جشنواره برگزار می شود به دنبال احیای نیاکان و سنت های آنهاست و این امر برای همه عزیزانی که در مرکز کشور هستند زیباتر جلوه خواهد کرد.

شفقی افزود: گیلان با این همه ثروت، فرهنگ و سنت ها شایسته بهترین هاست و باید برای این بهترین ها با اتحاد و همدلی مشکلات استان و شهرستان رشت را مرتفع کنیم و با وجود ٣٠ میلیون گردشگر در سال و هفت میلیون گردشگر در رشت نشان می دهد که ما در محور توسعه و تقویت گردشگری موفق و موفق تر خواهیم بود و صنعت گردشگری چرخه اقتصادی یک کشور را تشکیل می دهد.

فرماندار شهرستان رشت در خاتمه بیان داشت: ما می‌توانیم ثروت های نهفته مردم را با ایجاد بستر سازی گردشگری به رشت بیاوریم و این موضوع با تحقق همدلی و مودت به سر منزل مقصود خواهد رسید. شاید کارکرد شهرستان رشت به عنوان بازار مرز پرداخته نشده است در حالی که در تجارت فرامرزی رشت بهترین قابلیت ها را دارد.

Share