دیارمیرزا گزارش می‎دهد

پیروزی داماش در ورزشگاه عضدی با چاشنی شعار علیه شورای شهر رشت

داماش گیلان عصر امروز در ورزشگاه عضدی رشت با نتیجه دو بر صفر ترمه دستجردی یزد را شکست داد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از سری رقابت های لیگ دسته دوم آزادگان کشور دو تیم داماش گیلان و ترمه دستجردی یزد در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

مسلم حق شناس، آرمین منفرد دوست، میلاد پورمحسن، محمد مختاری، مهرداد علیزاده، سعید طالبی، محمد همرنگ، میثم میرپسندیده، هادی سهرابی، میلاد پورصف شکن و سعید مرتضوی یازده بازیکنی هستند که به تشخیص وحید رضایی، سرمربی داماش گیلان برای این تیم به میدان رفتند.

نزدیک به دو هزار نفر هوادار در ورزشگاه حضور دارند و بازی را از نزدیک مشاهده می کنند و به شدت تیم محبوب خود را تشویق میکنند.

در نیمه اول توپ و میدان در اختیار داماش گیلان بود و حملات نصف و نیمه ای بر روی دروازه حریف یزدی خود ایجاد کرد که مهم ترین آن نفوذ میلاد پورصف شکن در دقیقه ۲۳ بازی بود که شوت او توسط دروازه بان داماش به بیرون فرستاده شد.

در دقیقه ۴۳ بازی سانتر میلاد پورمحسن با ضربه سر سعید مرتضی همراه شد اما توپ راهی به دروازه نیافت و در دستان دروازه بان ترمه قرار گرفت.

در دقایق پایانی نیمه اول میثم میرپسندیده روی یک پاس تودر زیبا میرفت که در یک موقعیت تک به تک قرار گیرد که توپ زیر پای این بازیکن گیر کرد و ثمری برای داماش نداشت.

حملات پی در پی داماش در دقایق پایانی نیمه اول با وجود اینکه تماشاگران را به وجد آورده اما همچنان برای داماش بی اثر بود.

دو دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول اعلام شد که در دقیقه اول آن یک پنالتی به سود داماش اعلام شد که توسط میلاد پورصف شکن وارد دروازه حریف شد و داماش از حریف یزدی خود پیش افتاد.

در ابتدای نیمه دوم احسان منتظری برای ترمه یزد جایگزین میلاد سعیدی شد.

هواداران به تشویق اسماعیل حاجی پور پرداختند و همچنین به شورای شهر با شعار (شورا یادت باشه داماش باید باشه) و حامد عبدالهی به دلیل مخالفت با دو فوریت لایحه کمک مالی اعتراض کردند.

در دقیقه ۵۰ بازی میلاد پورصف شکن با یک ضربه سر گل دوم خود و تیمش را وارد دروازه حریف کرد.

بازیکنان داماش که همچنان تمایل به گلزنی دارند حملات خود را ادامه دادند و در جدی ترین این حملات آرمین منفرد دوست به زیبایی نفوذ کرد و ضربه او به ترک دروازه حریف برخورد کرد.

همچنین تماشاگران شعار میدادند (میخوام شورا نباشه اگر داماش نباشه)

سیدمهدی علوی پور برای ترمه یزد جایگزین شهاب لباف شد.

در دقیقه ۷۸ بازی محمد طالبی برای داماش جایگزین هادی سهرابی شد.

همچنین در دقیقه ۸۱ بازی مصطفی آقاجانی برای داماش به جای میثم میرپسندیده به میدان رفت.

در دقیقه ۸۵ بازی علیرضا صبوری برای داماش گیلان جایگزین سعید مرتضوی شد.

داماش همچنان سرتاپا حمله و چندین موقعیت جدی را بر روی دروازه حریف ایجاد کرد که با بی دقتی مهاجمان این تیم به بیرون رفت تا بازی با همان دو گل به نفع داماش به پایان برسد.

Share