از هفته پنجم لیگ دسته اول:

پیروزی با ارزش خانگی ملوانان مقابل مس کرمان

شاگردان نادر دست نشان موفق شدند دیدار هفته پنجم را برابر تیم مدعی مس کرمان با نتیجه سه بر دو به سود خود به پایان برسانند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ورزش سه، ملوانان در سومین بازی خانگی خود در لیگ دسته اول توانستند به دومین پیروزی برسند و خود را به نیمه بالایی جدول رده بندی برسانند. آنها ابتدا در نیمه اول توانستند با دو گل از حریف خود پیش بیفتند و احتمال پیروزی خود در این بازی را بالا ببرند. صائب محبی در دقیقه ۹ و بابک مرادی در دقیقه ۳۶ از روی نقطه پنالتی گل های نیمه اول این دیدار را به ثمر رساندند.

ملوانی ها پس از آغاز نیمه دوم نیز توانستند با ترتیب دادن چند حمله پیاپی دروازه مس را هدف بگیرند و فاصله کمی تا به ثمر رساندن گل سوم داشته باشند؛ اما این اتفاق نیفتاد. در اواسط این نیمه مسی ها کمی پیش کشیدند و توانستند به اولین گل خود دست پیدا کنند. آنها پس از این اتفاق و خیلی زود دومین گل را وارد دروازه انزلی چی ها کردند تا بازگشتی رویایی داشته باشند و بازی را به تساوی بکشانند. یاسر فیضی در دقیقه ۵۷ و مقداد اکبرخواه در دقیقه ۶۰ دو گل تیم مس کرمان را به ثمر رساندند و این تیم را به بازی برگرداندند.

پس از این اتفاق بازهم ملوانان راه دروازه تیم مهمان را در پیش گرفتند و پس از چند حمله ای که روی دروازه این تیم داشتند در دقیقه ۷۵ توسط شهریار مقانلو گل سوم را وارد دروازه حریف کردند تا بازهم بازی را به سود خود کنند. پس از این اتفاق نیز دو تیم موفق به گلزنی نشدند تا در نهایت با همین نتیجه سه بر دو ملوانان بتوانند در سومین بازی خانگی خود باز هم با امتیاز زمین را ترک کنند.

آنها با این پیروزی ۸ امتیازی شدند تا خود را به نیمه بالایی جدول رده بندی برسانند و در طرف دیگر مسی ها که در چهار بازی ابتدایی نتایج خوبی به دست آورده بودند کماکان ۱۰ امتیازی باقی ماندند.

Share