باشگاه سپیدرود: هیچ بازیکنی از سپیدرود بزرگ تر نیست

پیام صادقیان از لیست سپیدرود کنار گذاشته شد | او گوشی‌ خود را خاموش و در تمرین شرکت نکرد

پیام صادقیان بازیکنی که قرار بود در این فصل برای تیم سپیدرود به میدان برود امروز از لیست سپیدرود کنار گذاشته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، صادقیان پس از بازی با پیکان به تهران رفت و قرار بود یک روز پیش از مسابقه با سپاهان به همراه یکی از مسئولان باشگاه در سازمان لیگ حاضر شود و قرارداد وی ثبت و کارت مسابقه برای او صادر گردد تا در روز بازی با سپاهان در لیست هجده نفره سپیدرود قرار گیرد.

صادقیان خواهان دریافت بخشی از قراردادش برای پیش پرداخت خانه در رشت و پرداخت هزینه خروجی انتقال از ماشین سازی به سپیدرود شده بود که پس از موافقت مدیریت باشگاه، قرار بود طی یک فقره چک روز در سازمان لیگ به وی پرداخت شود.

پس از مشخص شدن زمان بازی سپیدرود مقابل سپاهان، صادقیان به باشگاه اعلام نمود که پس از این دیدار می تواند در سپیدرود حضور پیدا کند و به تصمیم مدیریت باشگاه و کادرفنی قرار شد تا انجام ثبت قرارداد و پرداخت پیش قسط پس از حضور دوباره صادقیان در تمرینات صورت گیرد، اما از آن روز وی گوشی‌ خود را خاموش کرد و تا روز دوشنبه در تمرین حاضر نشد و باشگاه نیز تا روز گذشته منتظر حضور وی در تمرینات بود.

باشگاه سپیدرود با احترام گذاشتن به نظر و تصمیم صادقیان اعلام می دارد که هیچ بازیکنی بالاتر از سپیدرود نیست و باشگاه فصل جاری را بدون پیام صادقیان ادامه خواهد داد و طبیعتا قرارداد داخلی منعقد شده با او به صورت خودکار فسخ خواهد شد و سپیدرود به زودی یک بازیکن تازه به جای صادقیان جذب خواهد کرد.

Share