رئیس شورای شهر بندرانزلی

پورقربان با تجربه و به‌روز است | مجبور شدیم از یکی از درخواست‌های مردم چشم پوشی کنیم

احمدی فرد گفت: برای اجرای بهتر این برنامه ها از یکی از درخواست های مردم چشم پوشی کنیم تا بتوانیم بقیه امورات را به نحو احسن انجام دهیم.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس شورای شهر بندرانزلی در خصوص انتخاب پورقربان بعنوان شهردار بندرانزلی در گفتگو با دیارمیرزا گفت: سالها بود که شهرداری بندرانزلی تبدیل به محلی برای تجربه اندوزی و آزمون و خطای و پرورش شهرداران شده بود و وضعیت فعلی شهر حاصل انتخاب مدیران بی تجربه و غیر متخصص بود.

امیر احمدی فرد در ادامه اظهار کرد: حسن پورقربان سالها معاون و شهردار شهرهای مختلف استان گیلان بود و ضمن تجربه بالای مدیریت در شهرداری ها به لحاظ علمی هم به روز بوده و اخیرا مدرک معادل دکترای مدیریت شهری را هم اخذ کرده اند و بطور حتم شورای شهر با داشتن برنامه، در کنار دکتر پورقربان با تجربه، میتواند نوید بخش روزهای خوب برای شکوفایی و بالندگی شهر بندرانزلی باشد.

رئیس شورای شهر انزلی در خصوص انتخاب شهردار غیر بومی گفت: قبل از شروع انتخابات با توافق همه دوستان قرار بود که پس از پیروزی لیست تدبیر، تغییر و امید خود بنده بعنوان شهردار بندرانزلی انتخاب شوم بنابراین در ایام انتخابات صحبتی از شهردار آینده انزلی نکردم و اما در فراخوان انتخاب شهردار، بومی بودن را یکی از ملاک های اصلی عنوان کردیم و در شرایط برابر قطعا اولویت را به بومی ها میدادیم اما شهردار بومی یکی از شعارها می‌توانست باشد و ما وعده های زیادی همچون حفظ و توسعه فضای سبز، تقویت اماکن گردشگری و تفریحی، روان سازی ترافیک درون شهری، زیباسازی مرکز شهر و ساماندهی دست فروشان و بازار ماهی فروشان و تسهیل در صدور پروانه های ساختمانی و بازآفرینی محلات، جذب سرمایه گذار و ده ها وعده ای که به مردم خوب انزلی داده ایم و ضمن احترام به گزینه های بومی، احساس کردیم با توجه به اوضاع فعلی در شهرداری، برای اجرای بهتر این برنامه ها از یکی از درخواست های مردم چشم پوشی کنیم تا بتوانیم بقیه امورات را به نحو احسن انجام دهیم.

وی افزود: قطعا از وجود جوانان خوش فکر و خوش نامی همچون دکتر کیاورز و دکتر انام پور بعنوان مشاوران شورای شهر استفاده خواهیم کرد و با فراهم کردن بسترهای مناسب برای تجربه اندوزی مدیران جوان، عرصه را برای حضور جوانان بومی در راس مدیریت شهری فراهم خواهیم ساخت.

رئیس شورای شهر بندرانزلی عمر خدمت را بسیار کوتاه دانست و گفت: مردم انزلی امید زیادی به این شورا دارند و تاخیر در انتخاب شهردار به هیچ وجه به صلاح نبود و ما مجبور بودیم برای تحقق بخشیدن به وعده ها هر چه سریعتر مدیر اجرایی خودمان را انتخاب کنیم.

احمدی فرد در پایان از مردم انزلی درخواست کرد که با مشارکت عمومی در اجرای پروژه های عمرانی و برای توسعه شهر انزلی در کنار ما باشند

Share