سرمربی سپیدرود رشت پس از حذف از جام حذفی

پنج درصد از قرارداد کل بازیکنان کم شود | شعار ۳۰۰ نفر باعث نمی‌شود از تیم کنار بروم

نظرمحمدی اظهار داشت: از هیئت مدیره می خواهم پنج درصد قرارداد کل بازیکنان کم شود تا متوجه شوند که بعضی بازی های برای هواداران حیثیتی است.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود رشت در کنفرانس خبری پس از بازی با تبریک غدیرخم، گفت: در ۲۵ دقیقه اول بازی می توانستیم به ملوان گل بزنیم اما برخلاف روند بازی گل خوردیم.

وی در ادامه افزود: با تعویض تغییر تاکتیک دادیم و توانستیم گل مساوی را بزنیم.

نظرمحمدی با بیان اینکه بر روی دو حادثه گل خوردیم، گفت: بازیکنان از لحاظ بدنی کم آوردند. یکی از تعویض های ما جواب نداد و بنده این باخت را به گردن میگیرم.

نظرمحمدی با بیان اینکه هواداران مطمئن باشند که بازیکنانی که خوب بازی نکردند و جریمه می شوند، اظهار داشت: از هیئت مدیره می خواهم پنج درصد قرارداد کل بازیکنان کم شود تا متوجه شوند که بعضی بازی های برای هواداران حیثیتی است.

سرمربی سپیدرود با اشاره به اینکه حیات برای این تیم تمام نشده است و با صنعت نفت بازی مهمی در لیگ داریم یادآور شد: تمام دلخوشی سپیدرود هواداران است و باید هواداران صبر خود را زیاد کنند.

نظرمحمدی ادامه داد: سپیدرود هواداران زیادی در رشت دارد و شعار ۳۰۰ نفر که از روی احساس باعث نمی شود از تیم کنار بروم.

وی با بیان اینکه ملوان بسیار باهوش بازی کرد، اظهار داشت: پس گل، ملوان بسیار با دفاع لایه لایه بازی کرد.

نظرمحمدی ادامه داد: تعویض غلامرضا رضایی اشتباه بود و بنده این اشتباه را می پذیرم.

وی با بیان اینکه بنده نشان دادم همه وجودم را برای تیمم میگذارم، گفت: بنظرم سپیدرود همانطور که پس از سه باخت دچار حواشی نشد بنابراین پس از این باخت نیز دچار تزلزل نخواهد شد.

سرمربی سپیدرود رشت مشکل مالی را مشکل اصلی فوتبال گیلان دانست و افزود: اگر منابع مالی بود امروز ملوان و داماش نیز در لیگ بودند.

Share