دیارمیرزا گزارش می‌دهد

پایان یک اتحاد؛ شورای امید، انزلی را نا امید کرد

 مردم بندرانزلی که با هزار امید و آرزو امسال دنبال خون تازه در رگ های شورای این شهر بودند با دیدن اختلاف میان اعضا شورا کمی نا امید شدند.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، لیست شورای اصلاح طلبان بندرانزلی که به لیست امید معروف بود حالا هنگام انتخاب شهردار دچار چالش زود هنگام شده است. صحبت های رییس شورای شهر در مورد عدم حضور ۳ تن از اعضای شورا و ذکر این نکته که “اعضای شورای شهر ۶ جلسه متوالی می توانند غیبت داشته باشند و پس از آن برخورد قانونی خواهد شد” در حالی صورت گرفت که، تعجب بابت غیبت سه عضو شورا در چهره اعضای حاضر دیده می شد.

قسمت جالب صحبت های امیر احمدی فرد در خصوص دوره قبل شورا و همان ۴ به ۷ معروف بود که گفت “در دوره چهارم در اقلیت شورای شهر بودیم و در نهایت با توجه به اینکه می دانستیم گزینه های ما رای نمی اورند تسلیم رای اکثریت شدیم و خود دوستان غایب دلیل غیبتشان را توضیح خواهند داد”

از سوی دیگر هادی حیدری عضو غایب شورا در جلسه انتخاب شهردار نیز اعلام کرد که نمی توان «یک شهر را فدای یک اتحاد کرد»

مردم بندرانزلی که با هزار امید و آرزو امسال دنبال خون تازه در رگ های شورای این شهر بودند با دیدن اختلاف میان اعضا شورا کمی نا امید شدند. شورایی که حرف برای گفتن بسیار داشت و برنامه های بسیاری را ارائه داد به پای عمل نرسید و سر هواداران خود را پایین می بیند.

“م.ن” یکی از شهروندان بندرانزلی در این خصوص به خبرنگار دیارمیرزا اظهار کرد: شورایی که دم از شفافیت، همدلی و همکاری میزدند پس از انتخاب و در اولین قدم در حد حرف ظاهر شده و باید بگوییم سالی که نکوست از بهارش پیداست و شاید این شورا از شورای قبلی منفعل تر باشد اما امیدوارم بنده اشتباه کنم و این چنین نشود.

“ص.ص” یکی دیگر از شهروندان شهرستان بندرانزلی به خبرنگار دیارمیرزا گفت: شورای قبلی هر کاری کردند شورای جدید ادامه دهنده راه آنها هستند و بنده هیچ امیدی به این شورا ندارم زیرا شورای پیشین چند سالی در کنار هم دوام آوردند ولی این شورا دو ماه هم نتوانستند با یکدیگر کار کنند و این یعنی چه؟

“الف.ف” در این رابطه خاطرنشان کرد: به نظر می رسد در میان اعضا کدورتی پیش امده و باید این موضوع به زودی حل شود و فرار کردن و به جلسه نیامدن مشکلی را حل نمی کند زیرا شهر مشکلات بسیاری دارد و مردم به لیست امید اعتماد کردند.

“ج.غ” نیز گفت: شورای تازه شروع به کار کرده و این موضوعات را بنده به عنوان اختلاف نمی‌بینم اما ما شهروندان بندرانزلی از اعضای شورا انتظار داریم که به شاخصه های اصلی انتخاب شهردار بیشتر توجه کنند و به فکر حل هر چه سریع تر مشکلات شهر باشند.

گفتنی است شورای شهر انزلی درحالی طی چند جلسه اخیر خود موفق به انتخاب شهردار نشده است که از حسن پورقربان شهردار سابق رودسر، حسن صفری معاون فرماندارانزلی و سید مسعود موسوی به عنوان سه گزینه اصلی نامبرده می شود.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،حسن خسته بند،محمود شکری، ولی داداشی, محمدصادق حسنی, محمدمهدی افتخاری, کاظم دلخوش, منوچهر جمالی, اسدالله عباسی

Share