دربهای استادیوم به روی زنان ایرانی همچنان بسته است

واکنش فدراسیون فوتبال به حضور بانوان در ورزشگاه؛ قرار نیست زنان در آزادی حضور یابند!

رئیس حراست فدراسیون فوتبال، موضوع حضور بانوان در ورزشگاه آزادی را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با انتشار اخباری پیرامون فعال شدن گزینه خرید بلیت برای بانوان در دیدار ایران برابر سوریه، حمیسی رئیس حراست فدراسیون فوتبال در این باره به سایت فدراسیون گفت: چنین بحثی صحت ندارد.هیچ برنامه ای برای حضور بانوان در مسابقه وجود ندارد و شایعات منتشرشده در این باره را شدیدا تکذیب می کنیم.

وی افزود: تاکید می کنم روند بلیت فروشی کمافی السابق انجام می گیرد و هیچ تغییری در آن صورت نگرفته است؛ لذا کلیه شایعات در این باره به دور از واقعیت است.
از ساعاتی پیش مراجعه کنندگان برای خرید بلیت اینترنتی دیدار ایران برابر سوریه با گزینه خرید بلیت برای بانوان رو به رو شدند. گزینه ای که باعث تعجب بسیاری شد و البته با استقبال بسیاری همراه شد. مراجعه کنندگان در هنگام وارد کردن مشخصات خود باید جنسیت مورد نظر را انتخاب می کردند که در این میان وجود گزینه بانوان باعث تعجب بسیاری شده بود.

بررسی های ورزش سه اما نشان می دهد این گزینه از هفته ها قبل در سایت بلیت فروشی وجود داشته و برای اولین بار نیست که این گزینه در سایت بلیت فروشی فعال شده است. همچنین دیگر بازی هایی که این سامانه مسئول بلیت فروشی آن است، چنین شرایطی دارند و این موضوع تنها مربوط به بازی ایران برابر سوریه نیست اما گمانه زنی هایی که پیش از این درباره احتمال ورود بانوان به جشن صعود تیم ملی انجام شده بود، باعث شد تا این اتفاق با استقبال بانوان به ویژه در فضای مجازی همراه شود.
با این وجود اما شرکت برهان مبین با انتشار بیانیه ای در این باره نوشت: “همراهان عزیز، با توجه به اختلال به وجود آمده در سامانه فروش بلیت به اشتباه درگاه خرید بلیت بانوان فعال شده بود ، بدین وسیله ضمن اعلام مسدودی فروش بلیت برای بانوان محترم ، بابت اختلال به وجود آماده صمیمانه پوزش می طلبیم.”
بعد از این بیانیه بازگشت پول از سوی شرکت برهان مبین به حساب بانوانی که برای خرید بلیت اقدام کرده بودند، آغاز شد و وجه پرداخت شده به حساب خریداران بازگشت تا ضمن آزاد شدن صندلی های رزرو شده، مشکلی برای خریداران ایجاد نشود.
به این ترتیب با واکنش صریح مسئول حراست فدراسیون فوتبال و بیانیه شرکت برهان مبین، بانوان همچنان اجازه حضور در ورزشگاه آزادی را ندارند؛ اما علت فعال شدن این گزینه همچنان محل ایراد است که احتمالا به زودی مسئولان شرکت برهان مبین درباره آن توضیحاتی را منتشر خواهند کرد.

Share