در کنسرت رشت صورت گرفت

واکنش سینا سرلک به اختلاف با محسن چاووشی و قطع همکاری با سریال شهرزاد

سینا سرلک در کنسرت رشت خود به شایعات اختلافش با محسن چاووشی و سریال شهرزاد پایان داد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در اولین جمعه شهریور ماه ۹۶، سینا سرلک به همراه گروه لوتوس در مجتمع خاتم الانبیاء رشت به روی صحنه رفتند(گزارش تصویری)

سینا سرلک با همراهی گروه موسیقی «لوتوس» به سرپرستی حمید بهروزی نیا در کنسرت رشت خود قطعاتی چون «شیدا»، «برخی»، «کوچه‌های عاشقی»، «مرغ لاهوتی»، «چه کنم»، «وصال»، «باران»، «احسان»، «ایرانی‌تبار» را به همراه قطعه پرطرفدار «زیر سقف دودی» برای مخاطبانش اجرا کرد.

سرلک در پایان اجرای خود درباره شایعات اخیر در مورد قطع همکاری مجسن چاوشی با سریال دراماتیک شهرزاد اظهاراتی مطرح کرد.

او گفت: از ملت شریف ایران خواهشمندم به شایعات بازگو شده توجه نکنند، چرا که من و محسن چاووشی عزیزم دوستیمان به سال های پیش برمی‌گردد و ارزش بسیار والایی برای همدیگر قائل هستیم. اینگونه شایعات در شان مردم سرزمینی با چنینن فرهنگی هرگز نخواهد بود.

گفتنی است محسن چاوشی به همراه سینا سرلک قطعاتی را برای فصل دوم سریال «شهرزاد» خوانده است و ۳۰ مرداد با توزیع قسمت نهم از فصل دوم که سینا سرلک قطعه ای را به طور مستقل خوانده بود این شائبه پیش آمد که چاوشی قرار است از این مجموعه خداحافظی کند به ویژه که از قسمت هشتم نام چاوشی با یک تغییر به جای صفحه رویین کاور در پشت آن و در کنار دیگر عوامل دیده شد.

Share