با برگزاری یک دورهمی ساده آسیبی به جهان اسلام وارد نمی شود!

واکنش جعفرزاده به جشن تولدش؛ خوشحالم ریاکاری نمی‌کنم

نماینده رشت گفت: خوشحالم ریا کاری نمی کنم مسئله ای در زندگی من از مردم پنهان نیست در یک اتاق شیشه ای کار می کنم و تمام ابعاد زندگی ام را به تصویر می کشم تا مردم در جریان باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در پی انشار عکس های جشن تولد ۵۱ سالگی نماینده رشت که همراه با دومین سالگرد افتتاح اینستاگرام وی نیز همراه بود مهندس جعفرزاده در پاسخ کامنت های بعضی کاربران در شبکه های اجتماعی توضیحاتی ارائه داد.

غلامعلی جعفرزاده در اینستاگرام خود نوشت: با سلام بر همه دوستان و مردمی که به این پست سرزدند و مطالبی نوشتند البته با عرض پوزش از ان افرادی که مجبور شدیم بدلیل فحاشی و توهین کامنتشان را حذف کنیم ذکر چند نکته ضروری است،برای اینکه مردم در ریز برنامه ها و عملکرد شخص بنده قرار بگیرند از فضای مجازی و اینستاگرام استفاده می کنم.

-اگر عمری باقی باشد هر سال جشن سالروز اینستایم را جشن خواهم گرفت و دوستان اینستایی را دور هم جمع خواهم کرد.

-اصلا در جریان جشن تولد خودم نبودم و دوستان بدون اطلاع بنده کیکی هم برای تولدم گرفته بودند که بنظرم هیچ اشکالی نداشت.

-خوشحالم ریا کاری نمی کنم مسئله ای در زندگی من از مردم پنهان نیست در یک اتاق شیشه ای کار می کنم و تمام ابعاد زندگی ام را به تصویر می کشم تا مردم در جریان باشند.

-اگر اینگونه برخورد نمی شد مسئولین ما دو یا چند شخصیتی نمی شدند! اعتقاد دارم باید همیشه یک شخصیت زندگی کنم،همه نیاز به تفریح دارند این تفکر که مدیر کشور می بایست ادم بدبخت و بیچاره باشد و فقط در مراسمات عزا شرکت کند تفکر پوسیده ای است.

-فکر میکنم در اندازه خودم پای بند به ارزش های انقلابم و در این دور همی ساده هیچ اتفاقی نیفتاد و حتی دوستان به تفکیک جنسیتی در دوسالن مجزا فقط پذیرایی شدند،واقعا از همه دوستان خواهشمندم فضایی ایجاد کنید تا دروغ و ریا از این کشور رخت بندد و ما شفاف و صادقانه با هم زندگی کنیم.

-با برگزاری یک دور همی ساده کمتر از صد نفر شرکت کننده و پذیرایی شیرینی و میوه ساده هیچ آسیبی به جهان اسلام وارد نمی شود!

-مجددا از همه اظهار نظرها متشکرم و برای جشن سالروز سه سالگی اینستاگرامم که ١٢ سپتامبر ٢٠١٨ می باشد از همین امروز لحظه شماری میکنم.

Share