رئیس ستاد اقامه نماز استان گیلان:

همه مسئولان باید با تمام توان خود جهت رفاه مردم کار کنند

حجازی با اشاره به لزوم اطلاع رسانی فعالیت‌های دولت در راستای آگاهی مردم گفت: همه مسئولان باید با تمام توان خود جهت رفاه مردم کار کنند زیرا مردم از نظام اسلامی توقعی جز خدمت‌رسانی ندارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید ابوطالب حجازی در خطبه‌های نماز عید سعید قربان با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به‌مناسبت حج امسال اظهار داشت: خدا را شاکریم که مسلمان از سراسر جهان موفق به انجام فریضه حج شدند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان گیلان با بیان ویژگی‌های خاص حضرت ابراهیم (ع) عنوان داشت: علت بروز این ویژگی‌های خاص در حضرت ابراهیم (ع) موفقیت‌های این پیامبر خدا در امتحانات و آزمایشات الهی بود.

حجازی اعلام کرد: حضرت ابراهیم (ع) برای خود یک ملت بود زیرا ایشان در زمانی قیام کردند که تمام جامعه کافر بودند و این استقامت و ایستادگی سبب کسب این ویژگی توسط حضرت ابراهیم (ع) شد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان گیلان با اشاره به اهمیت انجام فریضه قربانی بیان داشت: امام محمد باقر (ع) در حدیثی می‌فرمایند با ریختن اولین قطره خون قربانی، گناهان صاحب آن قربانی بخشیده می‌شود.

وی در خطبه دوم نماز عید سعید قربان با اشاره به اهمیت هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهید رجایی و شهید باهنر الگویی برای تمام مسئولان هستند و دلیل برجسته شدنشان اخلاص آنان در اعمالشان بود.

حجازی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کابینه دولت دوازدهم خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود تا تمام نهادهای فرهنگی سخنان مقام معظم رهبری در این جلسه را به‌عنوان منشوری در ادارات منتشر کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان گیلان با اشاره به لزوم اطلاع رسانی فعالیت‌های دولت در راستای آگاهی مردم گفت: همه مسئولان باید با تمام توان خود جهت رفاه مردم کار کنند زیرا مردم از نظام اسلامی توقعی جز خدمت‌رسانی ندارند.

حجازی با اشاره به تذکرات مقام معظم رهبری پیرامون جلوگیری از جنگ‌های موجود در میان جوامع عرب خاطرنشان کرد: بروز این جنگ‌ها سبب شده تا دشمن اصلی جامعه اسلامی یعنی رژیم صهیونیستی فراموش شود.

وی با اشاره به نامگذاری ۸ شهریور به‌عنوان روز مبارزه با تروریسم گفت: دشمنان کشور ما را که آسیب دیده از تروریسم است حامی تروریست می‌نامند و خودشان را که دستشان به خون جوانانی چون شهید حججی‌ها آلوده است تبرئه می‌کنند.

Share