افتخاری در مسجد بالامحله فومن

هرگز در مقابل اجحاف در حق مردم سکوت نخواهم کرد | برخی پروژه‎ها پایه علمی و تخصصی ندارد

افتخاری گفت: در تاریخ ایران پروژه های مهندسی و با پایه های فکری ساخته شده است و اما امروز برخی از مسئولان بدون تفکر و مطالعه آجر روی آجر و شن روی شن می ریزند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی افتخاری عصر امروز در مسجد ولیعصر(عج) فومن با تبریک عید غدیر خم و با اشاره به جایگاه رفیع انسان در پیشگاه خداوند، گفت: انسان ها باید قدر الطاف الهی را دانسته و شکر گذار خداوند یگانه باشند.

وی عید غدیر را عید ولایت و اعتلای دین اسلام دانست و افزود: زندگی نامه امام علی(ع) یکی از بهترین الگوهای زندگی برای بندگان خداوند است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مومنان به فکر ساخت زمینه آخرت هستند، افزود: دنیا مزرعه کاشت نیکی ها است.

وی با تصریح براینکه انسان باید در نیکی، حسنات و جلب رضایت خداوند تلاش کند، ادامه داد: رضایت خداوند و نیکی به بندگان خدا از بهترین ارزش ها است.

این مسئول با اشاره به وضعیت پل ورودی فومن، خاطرنشان کرد: در پیگیری مسایل پیرامون این پروژه از بهترین کارشناسان فومنی استفاده کرده ایم.

افتخاری با یادآوری اینکه برخی از مسئولان در انجام اقدامات فکر و مطالعه کاربردی ندارند، خاطرنشان کرد: برخی از پروژه های کشور صرفا با لابی و فشار افراد مختلف ساخته می شوند و پایه های علمی و تخصصی ندارند.

 افتخاری با اشاره به اینکه بنده هرگز در مقابل اجحاف حق مردم شهرستانم‌ سکوت نخواهم کرد، ادامه داد: در تاریخ ایران پروژه های مهندسی و با پایه های فکری ساخته شده است و اما امروز برخی از مسئولان بدون تفکر و مطالعه آجر روی آجر و شن روی شن می ریزند.

وی با تاکید براینکه رعایت اخلاق با اقدامات برخی از افراد اکنون فقط در کتاب ها قابل مشاهده است، گفت: برای خدمت به مردم و حل مشکلات آن ها باید تلاش و کوشش کرد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در مسایل ها باید دیدگاه ارزشی و آموزه های دینی را مدنظر قرار بدهیم، متذکر شد: یاد آرام بخش خداوند در تصمیم گیری ها باید سرلوحه اقدامات مسئولان باشد.

وی با یادآوری اینکه مرگ نزدیک ترین رخداد به انسان ها است، ادامه داد: انسان ها به مقدراتی که از سوی خداوند مشخص شده است، خواهد رسید.

 افتخاری با تصریح براینکه انسان باید آماده استقبال از مرگ و عروج به آخرت باشد، خاطرنشان کرد: انسان ها به پاداش کارهای نیکشان در دنیا نیز می رسند.
،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،حسن خسته بند،محمود شکری، ولی داداشی, محمدصادق حسنی, محمدمهدی افتخاری, کاظم دلخوش, منوچهر جمالی, اسدالله عباسی

Share