رییس ارشاد فومن خبر داد

نوزدهمین همایش ملی بزرگداشت شیون فومنی برگزار می‌شود

یوسف نیک انجام در نشست خبری برگزاری همایش روز بزرگداشت شیون فومنی با بیان اینکه این همایش برای نوزدهمین بار در فومن برگزار می شود، گفت: این مراسم در ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۲۳ شهریور ماه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار می شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با تصریح براینکه در این همایش برنامه هایی مانند موسیقی سنتی، تئاتر با زمینه اشعار شیون، خوشنویسی اشعار شیون و… وجود دارد، خاطرنشان کرد: مهمانان ویژه ملی از حوزه شعر و ادب و هنر نیز در این همایش حضور پیدا خواهند کرد.

وی با یادآوری اینکه خانواده مرحوم شیون فومنی تلاش های بسیار زیادی را متحمل می شوند، ادامه داد: موسسه بنیاد شیون فومنی در این همایش همکاری خواهد داشت.

نیک انجام با اشاره به اینکخ مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اشلامی گیلان نیز یکی از سخنرانان این همایش خواهند بود، افزود: فرماندار فومن در برنامه های فرهنگی شهرستان بسیار کمک حال هستند.

یوسف نیک انجام نقش رسانه ها در فرهنگ سازی اجتماعی را مهم دانست و اصافه کرد: رسانه های شهرستان و استان در پوشش رسانه ای مراسم های فرهنگی شهرستان، اقدامات موثری را انجام می دهند.

 

Share