داداشی: بعضی از مدیران آستارا ناکارآمد هستند

نظر مشورتی مجمع نمایندگان به وزیر کشور درباره استاندار گیلان

نماینده مردم شهرستان آستارا گفت: امیدواریم استان گیلان استانداری داشته باشد که اهل تعامل بوده و در برخورد با احزاب و جریان‌های سیاسی اعتدال را رعایت کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، ولی داداشی بابیان اینکه متولی انتصاب استانداران، نمایندگان مجلس نیستند، اظهار کرد: در بحث ابقای استاندار گیلان مجمع نمایندگان استان به وزیر کشور یک نظر مشورتی دادند.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به اینکه وزیر کشور در خصوص کاندیداهای احتمالی استانداری گیلان از مجمع نمایندگان استان نظر مشورتی خواسته‌ است، تصریح کرد: امیدواریم استان گیلان استانداری داشته باشد که اهل تعامل بوده و در برخورد با احزاب و جریان‌های سیاسی اعتدال را رعایت کند.

وی با تصریح بااینکه از زمانی که نماینده شده‌ام مسئله شبکه فاضلاب شهری آستارا را پیگیری کرده‌ام، خاطرنشان کرد: شبکه فاضلاب شهری آستارا از دو بخش تصفیه‌خانه و سیستم شبکه‌گذاری و لوله‌گذاری تشکیل‌شده که سیستم شبکه‌گذاری و لوله‌گذاری فاقد هرگونه ردیف اعتبار ملی بود.

داداشی با اذعان بااینکه بعد از یک سال تلاش برای سیستم شبکه‌گذاری و لوله‌گذاری شبکه فاضلاب شهری آستارا ردیف اعتبار ملی در نظر گرفته شد، بیان کرد: با قرار دادن این شهر در ردیف شهرهای پرتنش فاضلابی امسال برای شبکه فاضلاب شهری آستارا بالغ‌بر ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص پیدا کرد.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پنج‌هزار تن قیر رایگان جهت آسفالت راه‌های روستایی از وزارت نفت به این شهرستان تخصیص پیداکرده است، افزود: برای بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی شهرستان آستارا یک دستگاه سی‌تی‌اسکن بااعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال خریداری‌شده است.

وی بابیان اینکه گرفتن مجوز برای استقرار دستگاه ام.آر.آی برای بیمارستان جدیدالافتتاح شهرستان آستارا نیاز به یک جمعیت بالای ۴۰۰ هزار نفر دارد و در این شهرستان این میزان جمعیت وجود ندارد، اظهار کرد: با بخش خصوصی جهت استقرار دستگاه ام.آر.آی در بیمارستان مذکور صحبت‌هایی شده است.

داداشی با اشاره به اینکه ایجاد شهرک صنعتی بین‌المللی در روستای کشفی بخش مرکزی شهرستان آستارا نیاز به اراضی ملی دارد، تصریح کرد: اکثر مردم در این منطقه مشغول به کشاورزی بوده و ایجاد شهرک صنعتی در جوار رودخانه به لحاظ اکوسیستمی درست نیست.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بااینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از معدود وزارتخانه‌هایی است که با فقر بودجه مواجه است، خاطرنشان کرد: متأسفانه در کشور به مقوله فرهنگ در تمام حوزه‌ها کم‌توجهی شده و دولت‌مردان توسعه را در عمران و آبادانی دیده‌اند.

وی با تصریح بااینکه این نگاه کم‌توجهی به بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در نگاه دولت هم در نگاه مجلس وجود دارد، بیان کرد: در برنامه توسعه ششم، قانونی تصویب شد تا در قالب این قانون، سالانه ۱۸۰ هزار میلیارد ریال به وزارت ورزش و جوانان جهت برطرف کردن مشکلات ورزشکاران کمک شود.

داداشی با تأکید بااینکه بعضی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان ناکارآمد هستند و مردم و مسئولان ارشد شهرستان به ناکارآمدی این مدیران واقف هستند، افزود: بعضی از مدیران ناکارآمد و مدیران بالای ۱۰ سال نیاز به جابه‌جایی دارند و به‌جای آن‌ها می‌توان از نیروهای جوان استفاده کرد.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تاکنون با همه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان تعامل داشته‌ام، گفت: اگر در حوزه‌های مدیریتی کوتاهی، تخلف و اذیت شدن مردم را مشاهده کنم با مدیر خاطی و متخلف در چهارچوب قانون برخورد می‌شود.

 

Share