فرماندار شهرستان سیاهکل:

منطقه گردشگری “بام سبز” در سیاهکل راه‌اندازی می‌شود

فرماندار شهرستان سیاهکل گفت: منطقه مقابل مجتمع سیمرغ سیاهکل قابلیت تبدیل شدن به بام سبز را دارد و با دریافت تسهیلات از سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌ها می‌توان آن را تبدیل به یک منطقه گردشگری کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، ضا اسلامی ضمن درخواست از شورای شهر و شهرداری سیاهکل برای جبران کاستی‌ها در این شهر، اظهار داشت: می‌بایست با تلاش تمامی مردم و مسئولان سیاهکل، این شهرستان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

وی با اشاره به ساماندهی وضعیت استخر سیدوارستان سیاهکل، گفت: در صورت ارائه طرح از سوی شهرداری و هماهنگی با مدیرکل دفتر امور روستایی و عشایری استانداری گیلان و دریافت وام ۵۰۰ میلیون ریالی تا ۲ میلیارد تومانی می‌توان این استخر را تکمیل کرد.

اسلامی با بیان اینکه طرح جامع شهر سیاهکل ابلاغ شده است افزود: منطقه مقابل مجتمع سیمرغ سیاهکل قابلیت تبدیل شدن به بام سبز را دارد و با دریافت تسهیلات از سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌ها می‌توان آن را تبدیل به یک منطقه گردشگری کرد.

فرماندار شهرستان سیاهکل با اشاره به نهایی شدن خط برگشت آب شرب مخزن دیلمان اعلام کرد: فاز نخست این پروژه با حضور استاندار گیلان افتتاح شد و فاز دوم آن نیز در روزهای آینده با حضور مسئولان کشوری افتتاح می‌شود.

نمیانده عالی دولت در شهرستان دیلمان با اشاره به افتتاح نمایندگی اداره ثبت احوال در منطقه کوهستانی دیلمان در روزهای آینده خاطرنشان کرد: با شروع به کار این نمایندگی محل صدور شناسنامه افراد به نام دیلمان ثبت می‌شود.

Share