خداحافظ آقای استاندار

مقصد بعدی سیاستمدار آستانه‌ای مشخص شد

محمدعلی نجفی با کوله باری از تجربه درحالی گیلان را به مقصد البرز ترک خواهد کرد که طی سالهای حضور خود در این استان با آرامشی مثال زدنی راهبرد «گیلان برتر و بهتر» را محور فعالیت های خود قرار داده بود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا قطار استانداران کشور در دولت دوازدهم به ایستگاه تغییرات رسید.

براساس آخرین اخبار دریافتی در جلسه امروز چهارشنبه هیات دولت موضوع تغییر استانداران کشور مطرح شده و محمدعلی نجفی استاندار گیلان به عنوان استاندار جدید البرز منصوب خواهد شد.

محمدعلی نجفی با کوله باری از تجربه درحالی گیلان را به مقصد البرز ترک خواهد کرد که طی سالهای حضور خود در این استان با آرامشی مثال زدنی راهبرد «گیلان برتر و بهتر» را محور فعالیت های خود قرار داده بود.

این سیاستمدار آستانه ای که در سابقه کاری خود معاونت طرح و برنامه و امور اقتصادی سازمان منطقه آزاد تجاری ــ صنعتی کیش، سرپرستی منطقه ویژه اقتصادی انزلی، عضو هیئت مدیره شرکت فولاد مبارکه اصفهان، عضو هیئت مدیره شرکت صنایع مس شهید باهنر، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت هلدینگ هتل‌های پارس، عضو هیئت مدیره شرکت بورس بین‌المللی نفت و گاز و پتروشیمی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان چای کشور، سرپرست شرکت عمران گیلان، معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی استانداری گیلان، رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی گیلان، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرکزی تعاون روستایی ایران و مدیرکل تعاون روستایی استان گیلان را در کارنامه دارد با توجه به عملکرد موفق در حوزه بهبود فضای کسب و کار در گیلان، کاهش نرخ تورم و بیکاری بار دیگر در دولت تدبیر و امید در قامت استاندار ظاهر خواهد شد.

استاندار بااخلاق و آرام گیلان در دوران حضور خود در استان توانسته بود تعامل خوبی با نهادها، ائمه جمعه، نمایندگان مجلس و فرماندهان نظامی برقرار کند.

دکتر نجفی در حالی به زودی گیلان را ترک میکند که این استان طی ۴ سال گذشته در تمای شاخص ها رشد داشته است. شاخص های روستایی در استان از جمله گاز از ۶۴ به ۹۶ درصد، آب از ۶۴ به ۷۶ درصد و آسفالت راه روستایی از ۳۹ به ۵۲ درصد رسید و بیش از ۸ هزار پروژه افتتاح شد.

همچنین بر اساس آمار در ۴ سال گذشته گیلان رتبه اول بهبود فضای کسب و کار را در کشور کسب کرده است که یکی از عوامل اصلی آن تشکیل کارگروه رفع موانع تولید با ابتکار محمدعلی نجفی بود که مورد الگو برداری سایر استان ها نیز قرار گرفت.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،حسن خسته بند،محمود شکری، ولی داداشی, محمدصادق حسنی, محمدمهدی افتخاری, کاظم دلخوش, منوچهر جمالی, اسدالله عباسی

Share