در مسابقات قهرمانی کشور

مقام چهارمی دختران بسکتبالیست گیلانی

دختران نوجوان بسکتبالیست گیلان در جایگاه چهارم کشور ایستادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سعید علیپور، مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: مسابقات قهرمانی کشور دختران نوجوان ایران نخست در مناطق هشت گانه کشور برگزار شد و پس از ۳ مرحله بازی دوره ای، سرانجام ۴ تیم به مرحله پایانی راه پیدا کردند.

وی افزود: تیم های اصفهان، گیلان، تهران و فارس در مرحله نهایی مسابقات بسکتبال قهرمانی کشور نوجوانان حضور داشتند که در مرحله ضربدری گیلان با تهران روبرو شد و با نتیجه ۷۰ بر ۴۸ مغلوب این تیم شد و در رده بندی نیز به مصاف فارس رفت که با نتیجه ۶۳ بر ۴۴ تن به شکست داد.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان اظهار داشت: در نهایت تهران مقام اول، اصفهان مقام دوم، فارس مقام سوم را به دست آوردند و گیلان در جایگاه چهارم ایستاد.

علیپور افزود: ملیکا شادمان، سودا شیدایی، نرجس چراغی، شقایق معینی نژاد و سبا یوسفی آزاد از صومعه سرا، صدف قلی زاده، غزل حسن پور، ثنا موسوی، فاطمه نظامی پور، دیانا دوستدار و تارا هدایتی از رشت و بیتا جعفری از لاهیجان با هدایت مریم باقری و شادی عادلی تیم منتخب نوجوانان گیلان را تشکیل دادند.

وی تصریح کرد: مرحله نهایی مسابقات قهرمانی کشور دختران نوجوان ایران در روزهای ۲۶ الی ۲۸ شهریور به میزبانی استان اصفهان برگزار شد.

Share