مشاور امور فرهنگی و رسانه‌ای سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد:

معاون رئیس جمهور به گیلان سفر می‌کند+ جزییات برنامه‌ها

سیدرضا سیددانش با اشاره به حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در گیلان اظهار کرد: دکتر نوبخت به منظور بازدید و افتتاح چند پروژه، فردا به مدت دو روز به استان گیلان سفر می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مشاور امور فرهنگی و رسانه‌ای سازمان برنامه و بودجه کشورگفت: دکتر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه فردا به گیلان سفر می کند.

سیدرضا سیددانش با اشاره به حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در گیلان اظهار کرد: دکتر نوبخت به منظور بازدید و افتتاح چند پروژه، فردا به مدت دو روز به استان گیلان سفر می کند.

مشاور امور فرهنگی و رسانه‌ای سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه دکترنوبخت در ادامه سفرهای استانی و پیگیری مطالبات مردمی به گیلان سفر می کند، تصریح کرد: در اولین روز هفته دولت، مراسم ویژه آغاز برنامه های هفته دولت با حضور دکتر نوبخت در گلزار شهدای رشت برگزار می شود.

وی اضافه کرد: معاون رئیس جمهور در گلزار شهدای رشت ضمن ادای احترام به روح بلند شهدای عزیز، همراه مردم قدرشناس رشت در تشییع پیکر پاک ۲ شهید گمنام حاضر می شود و با آرمان های بلند اهورائیان زمان تجدید میثاق می کند.

سیددانش آغاز عملیات اجرایی ساخت مرحله سوم شرکت گیل راد شمال با حضور نوبخت را از برنامه های وی در گیلان عنوان کرد و افزود: دکتر نوبخت ضمن بازدید از شرکت تالک ایرانیان در نشست صمیمی با فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع شرکت می کند.

مشاور امور فرهنگی و رسانه‌ای سازمان برنامه و بودجه کشور افتتاح طرح های برق رسانی در روستای طرازکوه رشت را از جمله دیگر برنامه ها اعلام کرد و گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور عصر روز پنجشنبه با اعضای هیات علمی دانشگاه گیلان و جمعی از مدیران استانی دیدار کرده و دانشکده فناوری های نوین این دانشگاه را افتتاح می کند.

سیدرضا سیددانش در تشریح برنامه های روز دوم سفر دکتر نوبخت به گیلان گفت: معاون محترم رئیس جمهور روز جمعه در آیین افتتاح همزمان پست های ۶۳.۲۰ کیلو ولت برق رشت و انزلی در مسکن مهر بندرانزلی شرکت کرده و سپس در گلزار شهدای این شهر حضور می یابد.

به گفته این مسئول، معاون رییس جمهور در آخرین برنامه روز دوم سفر با حضور در نماز جمعه شهر رشت این فریضه عبادی سیاسی را با آحاد مردم شریف منطقه اقامه می کند.

Share