امام جمعه رشت:

مردم قدر تلاش های مسئولان را می‌دانند | همه دستاوردها بایستی برای مردم بیان شود

امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: آیندگان باید قضاوت کنند که دولت با چه سختی‌هایی اقدامات را انجام داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت ظهر امروز به مناسبت هفته بزرگداشت دولت در دیدار استاندار و مدیران ستادی استانداری گیلان گفت: در دولت تدبیر و امید، هشت هزار پروژه در استان اجرا شده که نشانگر کار و همت است و مردم، قدر این همه تلاش را می‌دانند.

 آیت ا… زین العابدین قربانی در این دیدار با بیان اینکه مسئولان بایستی قدر نعمت را بدانند، افزود: مسئولان بایستی تلاش کنند و اقدامات انجام شده را نیز به مردم بگویند.

وی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت، فرصتی برای بیان زحمات و تلاش‌های انجام شده در جهت پیشرفت و توسعه کشور است.

امام جمعه رشت با اشاره به بهره برداری از سدها، راه‌ها و سایر اقدامات انجام شده خاطرنشان کرد: همه این دستاوردها بایستی برای مردم بیان شود، اگر چه ممکن است عده ای قدرشناس نباشند اما مردم واقعاً قدر این همه کار و تلاش در کشور را می‌دانند.

آیت ا… زین العابدین قربانی با بیان نقش مهم دولتمردان مدیر و مدبر در جامعه تصریح کرد: اگر جامعه ای دولت قوی، فرزانه و مدیر داشته باشد؛ گردش چرخ آن جامعه بهتر بوده و رضایت مردم نیز حاصل می‌شود.

وی گفت: در دولت تدبیر و امید، هشت هزار پروژه در استان اجرا شده که نشانگر کار و همت است و مردم، قدردان مسؤولان هستند و حتی دشمنان نیز به تلاش بسیار جمهوری اسلامی ایران اذعان دارند.

امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف با وجود تحریم‌ها از طرف دشمنان نعمت بزرگی برای جامعه است.

آیت ا… قربانی با تأکید بر برطرف کردن معضل بیکاری در جامعه، متذکر شد: مسؤولان از مشکلات مردم آگاهی دارند و تمام تلاش خود را در برطرف کردن آن به‌کار می‌برند.

وی یادآور شد: اگر دولت‌ها فعال، مدیر و با اندیشه باشند؛ مردم نیز در تمام ابعاد نه تنها در جبهه بلکه در اقتصاد، علم، اخلاق و ادب خوب خواهند شد.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: شهدای انقلاب برای رضای خدا جانشان را از دست دادند، ما مسئولان نیز بایستی برای رضایت خداوند در جامعه خدمت و تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه دولت ما دولت تدبیر و امید است گفت: ما منصوب از سوی امام و رهبر و دولتمردان نیز در دولتی کار می‌کنند که رییس جمهور آن در سخت‌ترین مقاطع دارای منصب بوده است و آزمایش شده و امتحان خود را پس داده است که ما نیز باید همانند آنان به دور از تشریفات غلو و دروغ باشیم و خدمت کنیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شهادت مظلومانه رجایی و باهنر توسط منافقین اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر افرادی مخلص بودند و در زمان مسؤولیت نامی نیک از خود به‌جا گذاشتند.

وی به تلاش مسؤولان زیر بیرق ولایت فقیه در نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: امیدواریم خداوند ما را با شهیدان حججی و عشوری محشور کند.

امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: آیندگان باید قضاوت کنند که دولت با چه سختی‌هایی اقدامات را انجام داده است.

 

Share