پس از دریافت حکم از استاندار گیلان؛

مراسم تودیع و معارفه شهردار تالش برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه شهردار تالش صبح امروز در سالن معراج اداره ارشاد اسلامی برگزار شد.

احتصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم تودیع و معارفه شهردار تالش صبح امروز در سالن معراج اداره ارشاد اسلامی برگزار شد.

رامین باباپور شکردشت پس از دریافت این حکم که از سوی محمدعلی نجفی صادر شده است، رسما سکان شهرداری تالش را بر عهده گرفت.

شهردار تالش از پیگیریهای فرماندار، اعضای شورای شهر، مسوولین و علی محرمی قدردانی کرد و با تاکید بر اتمام پروژه های نیمه تمام شهرداری، از اولویت برخی از آنها سخن گفت.

شهردار جدید تالش کلان نگری و واقع گرایی در مسائل را لازمه مدیریت خواند و تصریح کرد: استفاده از توان تمام نیروهای انسانی شهر جزو برنامه های وی است تا کارها خوب پیش برود.

باباپور ترافیک را از مشکلات مهم تالش خواند که راه حل آن بازآفرینی فضاهای فرهنگی و تاکید بر انسان محوری بجای اتومبیل است.

وی همچنین آموزش حقوق شهروندی را از جمله برنامه هایی بیان کرد که به اجرا درخواهد آمد.

باباپور خواستار ارتقای رتبه شهرداری تالش شد و تصریح کرد: ورود سرمایه گذار و انجام سرمایه گذاری، تقویت فضاهای سبز مانند حاشیه رودخانه کرگانرود، ایجاد درآمد پایدار، مدیریت پرسنل اداری و تعامل با مسوولان و پیشبرد شهر الکترونیک برای جلوگیری از معطل شدن مردم از برنامه های وی در دوران شهرداری است.

شهردار تالش با بیان گلایه های مردم گفت: حل مشکلات خیابان ها و کوچه ها و تقویت مسایل حقوقی و انضباط مالی راهکارهای رضایتمندی شهروندان هستند.

وی نظارت دقیق بر انجام پروژه ها و کارگاه ها را از برنامه هایی خود بیان کرد و از علاقمندان خود خواست از نصب بنر در سطح شهر به دلیل فرا رسیدن ماه محرم خودداری و هزینه‌های این کار برای کودکان مدارس اختصاص دهند.

رامین باباپور، اعضای شورای شهر و تعدادی از نیروهای اداری شهرداری تالش پس از اتمام مراسم راهی تپه نورالشهدا شدند و با اهدای گل و نثار فاتحه به مقام شامخ ۶ تن از شهدای گمنام ادای احترام کردند.

گفتنی است پس قرار گرفتن باباپور بر کرسی شهرداری بهروز علی بابایی، عضو علی البدل شورا جایگزین وی میشود.

Share