فرشید فقیه شجاعی:

فسخ قرارداد زیپ لاین لاهیجان | واگذاری پارکینگ‌های عمومی غیرکارشناسی بود

شجاعی واگذاری پارکینگ های عمومی سطح شهر را اقدامی غیر کارشناسی عنوان و خواستار فسخ قراردادهای پارکینگ های سطح شهر و تصدی امور آنها از طریق سازمان حمل و نقل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرشید فقیه شجاعی در جلسه شورای شهر لاهیجان به اشاره اقدامات سرپرست شهرداری، افزود: در روزهای اخیرشاهد اقدامات خوب و تحولاتی جدید در سطح شهر لاهیجان بودیم.

وی با قددرانی از مسئول امور شهر و نیروهای زحمتکش خدمات شهر، خواستار دقت نظر بیشتر در خصوص تنظیف حاشیه استخر شد.

شجاعی با بیان اینکه جمع ‌آوری زباله از جمله کارهایی است که خطرات فراوانی را به همراه دارد، افزود: لباس کار مخصوص، کفش و دستکش مناسب و ماسک استاندارد از امکاناتی محسوب می ‌شود که باید کارگران خدمات شهری از آن بهره‌مند شوند و این در حالی است که بسیاری از شاخص‌ های ایمنی و بهداشت کارگران شاغل در امر جمع‌آوری، حمل و دفع زباله از وضعیت مناسبی برخوردار نیست.

وی با تأکید بر رعایت حفظ ایمنی کارگران خدمات شهری از مسئول امور شهر خواست همواره ایمنی کارگران را مد نظر قرار دهد.

فقیه شجاعی به اقدامات سد معبر شهرداری اشاره و بر لزوم برنامه ریزی در این حوزه تأکید نمود.

شجاعی واگذاری پارکینگ های عمومی سطح شهر را اقدامی غیر کارشناسی عنوان و خواستار فسخ قراردادهای پارکینگ های سطح شهر و تصدی امور آنها از طریق سازمان حمل و نقل شد.

وی افزود: پارکینگهای سطح شهر در گذشته با تصدی گری سازمان حمل ونقل عایدات خوبی برای شهرداری داشتند که واگذاری غیراصولی و طویل المدت آنها قطعاً بر ضرر شهرداری خواهد بود.

وی همچنین به فسخ قرارداد زیپ لاین به دلیل عدم ایفای تعهدات پیمانکار مجری آن اشاره و با توجه به موقعیت ویژه این پروژه هرگونه تصمیم گیری آتی را مستلزم هماهنگی با شورا عنوان نمود.

فرشید فقیه شجاعی در ادامه خواستار بررسی تعهدات پیمانکار مجری چمن مصنوعی و پیگیری انجام صحیح تعهدات پیمانکار آن شدند.

وی به وجود نواقصی در عملیات اجرایی پیمانکار مجری خانه کشتی اشاره و خواستار بررسی دقیق کارشناسان واحد عمران و تطبیق شرایط پیمان با عملکرد پیمانکار و اعمال موارد قانونی در حسن انجام کار پیمانکار مربوطه شد.

وی در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و موتوری شهرداری لاهیجان، گفت: همواره از نوسازی ناوگان حمل و نقل بویژه استفاده از خودروهای منطقه آزاد در جهت رفاه حال شهروندان استقبال می کنیم و هدف ما همواره رضایتمندی شهروندان است.

فقیه شجاعی ضمن آرزوی شفای عاجل برای پرسنل آتش نشانی، از توجه ویژه سرپرست شهرداری به امور پرسنل شهرداری قدردانی نمود.

Share