زکی‌زاده خبر داد:

فروشندگان کباب خیابانی در رشت موظف به کسب کارت بهداشت می‌شوند

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری رشت با بیان اینکه فروشندگان کباب خیابانی در رشت موظف به کسب کارت بهداشت و نظارت بهداشتی می‌شوند گفت: به‌زودی این کسب و کار توسط بهداشت مورد سرکشی و نظارت قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، غلامرضا زکی‌زاده با بیان اینکه در مورد معضل کباب فروشی‌های خیابانی در سطح شهر رشت جلسه‌ای جهت بررسی در شهرداری رشت گذاشته شد اظهار داشت: یک طرح مطالعاتی در بحث ساماندهی کباب فروشی‌های سطح شهر رشت مصوب شد.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری رشت افزود: در این طرح مطالعات وبررسی‌های تخصصی در مورد نوع و شکل دکه و یکسان‌سازی آن‌ها صورت می‌گیرد و فروشندگان کباب خیابانی موظف به کسب کارت بهداشت و نظارت بهداشتی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه به‌زودی این کسب و کار توسط بهداشت مورد سرکشی و نظارت قرار می‌گیرد اذعان داشت: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی متولی این موضوع است و به‌طور جدی پیگیر حل و ساماندهی این معضل به شکل صحیح است.

زکی‌زاده با بیان اینکه حفظ سلامت مردم و رعایت نکات بهداشتی از اصول اساسی در این طرح مطالعاتی است افزود: علاوه بر بهداشت، سیمای شهری هم در این معضل خدشه‌دار می‌شود که با ساماندهی صحیح می‌توان این دغدغه شهروندان و گردشگران را برطرف کرد.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری رشت گفت: شماره تلفن ۱۳۷ شهرداری آماده پاسخگویی به سوالات و شکایات مردمی و ارائه راهنمایی به شهروندان عزیز است و مردم با مشاهده هرگونه تخلفی می‌توانند مراتب را به اطلاع شهرداری برسانند.

Share