بیایید با کتاب بزرگ‌ شویم

فراخوان جشنواره کتاب‌خوانی کانون منتشر شد

جشنواره کتاب‌خوانی به منظور ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در میان کودکان و نوجوانان و با تکیه بر اهمیت بنیادی سوادخواندن و کسب مهارت در این زمینه و درپنج قالب برگزار‌ می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فراخوان جشنواره کتاب‌خوانی کانون استان گیلان با عنوان «بیایید با کتاب بزرگ‌شویم» منتشر شد.

این جشنواره به منظور ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در میان کودکان و نوجوانان و با تکیه بر اهمیت بنیادی سوادخواندن و کسب مهارت در این زمینه و درپنج قالب برگزار‌ می شود.

بنابراین گزارش، برگزاری مسابقه طراحی پوستر «کتاب و کتاب‌خوانی» ویژه اعضا و مربیان، اقدام پژوهی مربیان و مسابقه‌ی طرح‌های کتاب و کتاب‌خوانی از جمله برنامه‌های این جشنواره است.

اجرای مسابقه‌ی معرفی کتاب اعضا به صورت مجازی، برگزاری جشن کتاب و برپایی نمایشگاه از دیگر بخش‌های این جشنواره به شمار می رود.

برهمین اساس کودکان، نوجوانان و مربیان مراکز فرهنگی هنری ثابت، سیار و پستی سراسر استان گیلان می توانند با خلق آثاری در زمینه‌های علمی، داستانی و دینی (با روی‌کرد رضوی- عاشورایی) در این جشنواره شرکت‌کنند.

براین اساس، اجرای پروژه‌ی بخش مسابقات جشنواره آغاز شده و شرکت‌کنندگان تا پنجم آبان ماه سال جاری میتوانند آثارخود به دبیرخانه مرکزی این جشنواره در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان واقع در رشت، میدان انتظام، کوچه نظام پزشکی، کدپستی ۱۴۱۴۷-۴۱۴۵۹ و karshenasi.farhangi@gmail.com ارسال‌کنند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و شیوه‌ی ارسال آثار خود می‌توانند با شماره‌‌های ۳۳۴۶۱۶۶۰-۰۱۳ و ۳۳۴۶۱۶۶۵-۰۱۳ تماس‌گرفته یا به پرتال کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان به نشانی www.gilankanoon.ir مراجعه کنند.

Share