سرمربی سپیدرود رشت:

عواقب جوان گرایی را به جان می‌خرم | با هر لغزشی از بازیکنان جوان استفاده می‌کنم

نظرمحمدی با اشاره به اینکه به بازیکنان خود هشدار دادم با هر لغزشی از بازیکنان جوان استفاده می کنیم، اظهار کرد: جوانگرایی عواقبی نیز دارد که آن هم به جان می خرم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست خبری سرمربیان صنعت نفت آبادان و سپیدرود رشت برگزار شد.

بهنام سراج، مربی صنعت نفت آبادان ضمن تبریک به تیم سپیدرود، گفت: سپیدرود به علت باخت در مقابل ملوان روحیه خوبی داشت و بسیار خوب بازی کرد.

وی هواداران سپیدرود را مهم ترین سرمایه سپیدرود دانست و افزود: صنعت نفت آبادان نیز هواداران پرشور و خوبی دارد.

مربی نفت آبادان با بیان اینکه سپیدرود امروز با دلش بازی کرد، اظهار داشت: سپیدرود در بازی امروز توانست از موقعیت های محدود خوب استفاده کرد.

سراج یکی از مشکلات تیم خود را در این بازی، زمین چمن مصنوعی عضدی دانست و اظهار کرد: پنالتی خراب شده توسط کرار نیز در باخت ما تأثیر گذار بود.

عواقب جوان گرایی را به جان می‌خرم

علی نظر محمدی نیز در کنفرانس خبری پس از بازی با صنعت نفت آبادان ضمن تبریک برد سپیدرود و تشکر از کادرفنی و بازیکنان این تیم، اظهار کرد: بازی خوبی بود و در همان ۱۵ دقیقه اولیه بازی توانستیم بازی خود را نشان دهیم.

وی با بیان اینکه به خوبی توانستیم وسط میان را به خود اختیار دهیم، گفت: روند رو به رشد سپیدرود کاملا مشخص است و در سه بازی اخیر ۷ امتیاز کسب کنیم.

نظرمحمدی با اشاره به وعده خود مبنی بر جوانگرایی، گفت: در آینده با به ثبات رسیدن تیم سپیدرود از بازیکنان جوان استفاده می کنیم.

وی با اشاره به اینکه به بازیکنان خود هشدار دادم با هر لغزشی از بازیکنان جوان استفاده می کنیم، اظهار کرد: جوانگرایی عواقبی نیز دارد که آن هم به جان می خرم.

سرمربی سپیدورد رشت با بیان اینکه چه در بازی با ملوان و چه در این بازی دو اشتباه داوری منجر به دو پنالتی به ضرر ما شد، گفت: بازیکن برزیلی صنعت نفت آبادان خودش اعلام کرد پنالتی نبود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیارمیرزا مبنی بر اینکه آیا احمد آهی نباید بیشتر احتیاط بکند تا این تعداد از پنالتی به ضرر سپیدرود نباشد، اظهار کرد: با اینکه معتقدم مدافع باید در محوطه جریمه احتیاط کند اما در صحنه امروز اصلا احمد آهی به بازیکن حریف برخورد نکرد.

نظرمحمدی با اشاره به مشکلات مالی گفت: کل قرارداد کادرفنی و بازیکنان سپیدرود در مجموع ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

سرمربی سپیدرود رشت با بیان اینکه آقای چراغپور به علت کسالتی که داشتند در بازی امروز نبودند، گفت: از فردا ایشان در تمرینات شرکت می کند.

Share