شاهين عطايى و على فلاح فيناليست شدند

طوفان بوکسورهاى جوان گیلانى در رقابت هاى بوکس قهرمانى جوانان کشور

رقابت هاى بوکس قهرمانى جوانان کشور روز گذشته و با فینالیست شدن دو بوکسور و کسب یک مدال برنز توسط نمایندگان شایسته استان گیلان در همدان پیگیرى شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رقابت هاى نیمه نهایى قهرمانى بوکس کشور در رده سنى جوانان صبح و عصر دیروز در همدان ادامه یافت.

‎شاهین عطایى جوان رعناى بوکس گیلان با ناک اوت کردن حریف قدرتمند تهرانى خود به فینال رقابت ها راه یافت. ‎همچنین على فلاح ملى پوش هیئت بوکس استان گیلان توانست اشکان رشید دیگر ملى پوش حاضر در رقابت ها را در رقابتى نزدیک و نفس گیر شکست داده تا دیگر فینالیست گیلان در این رقابت ها باشد.
‎رقابت فلاح و رشید دو ملى پوش قدرتمند حاضر در رقابت ها به زعم کارشناسان و تماشاگران حاضر در رقابت ها، یکى از زیباترین دیدارهاى مسابقات تا بدین جاى کار بود. ‎اما علیرضا فیضى دیگر بوکسور با اخلاق و آینده دار گیلان در برابر حریف ملى پوش خود که قهرمانى دو دوره رقابت هاى بوکس کشور را در کارنامه دارد شکست خورد و صاحب گردن آویز برنز شد.

‎شایان ذکر است هیئت بوکس استان گیلان با چهار نماینده در این مسابقات شرکت کرده است و یوسف کوهى به عنوان مربى این تیم را همراهى مى کند.
‎رقابت هاى بوکس قهرمانى جوانان کشور امروز و با شناخت نفرات برتر به کار خود خاتمه خواهد داد.

Share