جنایتکار تحصیلکرده تا این لحظه به دو قتل اعتراف کرد

شکار زنان جوان و قطعه قطعه کردن اجسادشان توسط سرآشپز حقوقدان

جنایتکار تحصیلکرده در رشته حقوق که پس از شکار زنان جوان، آنان را می کشت و اجسادشان را قطعه قطعه می‌کرد ضمن اعتراف به کشتن دو زن، اکنون با توجه به اطلاعات حقوقی‌اش، کارآگاهان پلیس بندرعباس را حیله گرانه با معمای قتل چندین زن ناپدید شده روبه‌رو کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایران، جنایتکار تحصیلکرده در رشته حقوق که پس از شکار زنان جوان، آنان را می کشت و اجسادشان را قطعه قطعه می‌کرد ضمن اعتراف به کشتن دو زن، اکنون با توجه به اطلاعات حقوقی‌اش، کارآگاهان پلیس بندرعباس را حیله گرانه با معمای قتل چندین زن ناپدید شده روبه‌رو کرده است. این جانی حیله گر که به عنوان سرآشپز رستورانی در مجتمع تجاری ستاره جنوب بندرعباس مشغول کار شده بود در رشته حقوق تحصیل کرده و چندی قبل هم در مقطع کارشناسی ارشد رتبه یازدهم را به دست آورده بود. آخرین قربانی این جانی یک زن جوان بود که مدیریت همان رستوران را برعهده داشت. این جنایتکار در دسیسه‌ای هولناک، با دعوت خانم مدیر به خلوتگاهش، او را با ضربات چاقو کشت و جسدش را پس از تکه کردن به رودخانه‌ای انداخت.

 

چندی قبل خانواده زن ۳۵ ساله با مراجعه به پلیس خبر داده بودند او از دو روز پیش ناپدید شده است. کارآگاهان در تحقیقات تخصصی پی بردند او با مرد جوانی به نام محمدرضا ارتباط تلفنی داشته است که سرآشپز همان رستوران بود. به گفته معاون قضایی رئیس کل دادگستری هرمزگان، این سرآشپز که در رشته حقوق تحصیل کرده و اطلاعات حقوقی و قضایی زیادی دارد ابتدا از بیان واقعیت طفره می‌رفت اما سرانجام حاضر شد جزییات جنایت را فاش کند.

او گفت: من و خانم مدیر مدتی قبل با یکدیگر آشنا شدیم و قرار بود یک رستوران راه بیندازیم. برای این کار من ۱۰میلیون تومان پول به این زن دادم و قرار شد مقدمات کار را فراهم کند اما او مرتب امروز و فردا می‌کرد.پس از مدتی همین رفتارش باعث شد از همکاری پشیمان شوم. به او گفتم پولم را پس بدهد ولی مدام طفره می‌رفت و حاضر نبود ۱۰میلیون تومان را برگرداند. به همین دلیل نقشه قتلش را کشیدم.بنابراین یک روز به بهانه آشنا شدن با چند نفر از کارگران رستوران از او خواستم به خانه‌ام بیاید. آن روز هیچ‌کس در خانه نبود.به همین خاطر در یک لحظه غافلگیرش کردم. با چاقویی که از قبل آماده کرده بودم چند ضربه زدم و جانش را گرفتم. سپس جسدش را ۹تکه کردم و هر تکه را در بسته‌ای قرار دادم و بسته‌ها را در سطل‌های زباله شهر انداختم تا هویتش مشخص نشود.

یک قربانی دیگر

با اعتراف‌های متهم،پرونده در حال تکمیل بود که افسران پلیس آگاهی با بررسی سوابق متهم پی بردند او ۵سال قبل نیز در رابطه با قتل خانم دکتری ۳۲ساله که از مسئولان یکی از بیمارستان‌های بندرعباس بود به پلیس آگاهی احضار شده اما چون هیچ مدرکی علیه او وجود نداشت آزاد شده است.به همین خاطر بازجویی‌های تخصصی از او ادامه یافت. وقتی موضوع قتل خانم دکتر مطرح شد متهم بار دیگر مهر سکوت بر لب‌ زد و حاضر نشد حرفی بزند تا اینکه ۳روز بعد سرانجام قتل این بانوی پزشک را نیز پذیرفت و گفت سال۹۱ پس از قتل، جسد مقتول را به رودخانه‌ای که به دریا منتهی می‌شد انداخته است. او در بیان جزییات این جنایت گفت: آن زمان به‌طور اتفاقی با این زن که در یکی از بیمارستان‌ها کار می‌کرد آشنا شدم. زن خوبی بود و بعد از مدتی به او علاقه‌مند شدم.آن زمان من زن و بچه داشتم به همین خاطر بعد از مدتی تصمیم گرفتم به رابطه‌ام با او پایان دهم ولی او می‌خواست از من اخاذی کند. همین رفتارش باعث شد نقشه قتلش را بکشم. به همین خاطر یک روز با خانم دکتر قرار گذاشتم و با ضربات چاقو او را به قتل رساندم و جسدش را مثله کردم و به رودخانه انداختم.وی ادامه داد: چند روز بعد از این قتل به پلیس آگاهی احضار شدم اما چون مأموران هیچ مدرکی علیه من نداشتند آزادم کردند و من هم با خیال راحت به زندگی‌ام ادامه دادم تا اینکه دومین قتل اتفاق افتاد. هیچ وقت فکر نمی‌کردم راز دو جنایتی را که مرتکب شده‌ام فاش گردد اما بالاخره مأموران دستگیرم کردند و…

احتمال قتل‌های سریالی

به گفته کارآگاهان جنایی، وجود چند پرونده مربوط به اجساد زنان مجهول‌الهویه، احتمال دست داشتن این مرد در جنایت‌های دیگر را قوت بخشیده است. به همین دلیل وی هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات تخصصی درباره قتل زنان دیگری که ناپدید شده‌اند یا اجسادشان را یافته‌اند ادامه دارد.
قاضی جاوید امانی – معاون قضایی رئیس دادگستری استان هرمزگان- نیز دیروز دراین باره گفت: در جریان تحقیقات به عمل آمده مشخص شده قاتل پس از کشتن قربانیانش، جواهرات آنها را به مالخر فروخته است. کارآگاهان هم احتمال می‌دهند متهم در قتل‌های دیگری دست داشته باشد. هر چند وی قصد دارد با داستانسرایی روند تحقیقات را به انحراف بکشاند اما بازجویی‌ها به منظور رمزگشایی از اظهارات ضد و نقیض وی همچنان ادامه دارد.

فرار از اتهامات به خاطراطلاعات حقوقی

یکی از کارآگاهان پلیس نیز در این باره گفت: متهم به‌دلیل اطلاعات حقوقی زیاد، مدام از اتهاماتش طفره می‌رفت و سعی در به انحراف کشاندن تحقیقات داشت. اما سرانجام وقتی در تنگنای اطلاعاتی پلیس قرار گرفت و با مدارک محکمه‌پسند روبه‌رو شد به دومین جنایت نیز اعتراف کرد.اعترافات این مرد در حالی است که کارآگاهان احتمال می‌دهند او در قتل‌های دیگری نیز دست داشته باشد.

بازسازی صحنه قتل‌ها

روز گذشته متهم در حضور کارآگاهان جنایی صحنه دو جنایت را بازسازی کرد و جزییات بیشتری از نحوه به قتل رساندن قربانیانش را شرح داد.در همین حال قاضی محسن مینا، بازپرس جنایی بندرعباس دستوری ویژه برای بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته مکان‌هایی را که اجساد قربانیان شناسایی نشده در آنجا رها شده صادر کرد‌ه است.حال آنکه متهم تلاش می‌کند اجساد قربانیانش کشف نشود و تحقیقات تکمیل نشود. اما تحقیقات دراین‌باره ادامه دارد و افسران آگاهی به دنبال کشف اجساد و روشن شدن سایر ابهام‌ها هستند‌.

Share