دیارمیرزا گزارش می‌دهد

شهردار سابق رشت گزینه شهرداری همدان شد

درحالی که دوره پنجم شوراها رسما از اول شهریور ماه آغاز شده است، اعضای شورا در سراسر کشور در تب و تاب انتخاب شهردار هستند.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدابراهیم خلیلی که از آذر ۱۳۹۲ تا مهر ۱۳۹۳ شهرداری کلانشهر رشت را برعهده داشت به عنوان یکی از ۹ گزینه شهرداری همدان قرار گرفت.

درحالی که دوره پنجم شوراها رسما از اول شهریور ماه آغاز شده است، اعضای شورا در سراسر کشور در تب و تاب انتخاب شهردار هستند.

در همین حال از همدان خبر می‌رسد که محمدابراهیم خلیلی شهردار سابق رشت در بین ۹ کاندیدای تصدی‎گری شهرداری همدان قرار دارد.

آنگونه که عضو شورای شهر همدان گفته است، بررسی‌ها و مذاکرات شورای پنجم شهر همدان درباره شناسایی توانمندی‌ها، تخصص‌ها و تجربیات اجرایی نامزدهای معرفی شده هنوز ادامه دارد و نامزدها فرصت دارند تا ۵ شهریورماه برنامه‌های پیشنهادی خود را به شورا ارائه دهند تا آنها به نمایندگی از مردم شهردار را انتخاب کنند.

خلیلی که پس از پایان حضورش در رشت مدتی در باشگاه پرسپولیس نیز حضور داشت در گفتکو با ایسنا درباره ویژگی‌هایی که شهرداری همدان باید داشته باشد، گفت: با توجه به اینکه روند زندگی مردم رو به شهرنشینی است، مرکز ثقل توجهات مردم به زندگی شهری و شهرنشینی است.

ابراهیم خلیلی با بیان این مطلب افزود: تعبیر مردم به گونه‌ای است که مسئولان شهر باید سازوکاری ندوین کنند که به بهتر شدن زندگی شهری مردم کمک کند.

وی تأمین رفاه، آرامش، آسایش خدمات و مدیریت شهری را از جمله وظایف مدیران شهری برشمرد و اظهار کرد: برنامه‌های بنده هم در همین چارچوب‌ها خواهد بود.

گفتنی است خلیلی پیش از حضور در رشت، علاوه بر شهرداری مناطق مختلف تهران، کارشناس مسئول امور سیاسی و اجتماعی استانداری تهران، کارشناس حوزه نظارت، بازرسی و پیگیری استانداری تهران، معاون فرماندار و سرپرست فرمانداری شهرستان ری بود.

Share