خوانده می‌شوید

شما نظر دهید… | کدام یکی از این سه نفر برای استانداری گیلان مناسب است

با توجه انتصاب محمدعلی نجفی به عنوان استاندار جدید البرز به نظر شما مخاطبان کدام یکی از این سه نفر برای استانداری گیلان مناسب تر است؟

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در جلسه امروز هیئت دولت به ریاست دکتر روحانی، محمدعلی نجفی استاندار گیلان به عنوان استاندار جدید البرز معرفی شد.

آخرین گمانه‌زنی‌ها حاکی از این است که سه نفر بیشترین شانس را برای تصدی سمت استانداری گیلان دارند که در این خبر بصورت اجمالی به معرفی آنها خواهیم پرداخت. حالا به نظر شما مخاطبان کدام یکی از این سه نفر برای استانداری گیلان مناسب تر است؟

کیوان محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان

محمدعلی (کیوان) محمدی متولد رشت، فوق لیسانس مردمشناسی از دانشگاه تهران، دانشجوی دکتری انسان‌شناسی، عضو هیأت علمی و مربی گروه علوم اجتماعی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه گیلان است.

او در تیرماه سال ۹۳ از سوی محمدعلی نجفی استاندار گیلان به عنوان عنوان مشاور عالی وی منصوب شد.

محمدی از فعالان سیاسی استان و دبیر حزب اعتدال و توسعه منطقه گیلان می باشد و در سابقه کاری خود مدیرکلی سیاسی استانداری هرمزگان و مدیرکلی امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان را دارد.

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در اردیبهشت سال ۹۴ و در اولین حکم رؤسای نمایندگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها محمدی را به عنوان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان منصوب کرد.

مصطفی سالاری کیست

سالاری متولد ۱۳۵۵ در استان بوشهر بوده و تحصیلکرده لیسانس رشته حقوق، فوق‌لیسانس حقوق عمومی از دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران (با کسب رتبه اول)، دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت اجرایی دانشگاه بوردو فرانسه است.

سالاری در سال ۱۳۸۱ جذب وزارت نفت شد و مسئولیت‌های متعددی در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس داشته است.

وی پیش از این استاندار بوشهر و با حکم بیژن زنگنه، عضو کارگروه تدوین الگوی جدید قراردادهای نفتی ایران شد.

او قبل از این، رئیس پژوهشکده حقوق و توسعه پایدار مؤسسه مطالعاتی بین‌المللی وزارت نفت بود. مصطفی سالاری در جریان انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، از اعضای ستاد مرکزی انتخابات روحانی و مسئول هماهنگ‌کننده ستادهای انتخاباتی در مناطق جنوب کشور بود.

هادی حق شناس معاون سازمان بنادر و دریانوردی

دکتر هادی حق شناس نماینده سابق مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی نیز دیگر گزینه جدی استانداری گیلان است.

او کارشناسی برق را از دانشگاه علم و صنعت تهران اخذ نموده و وارد سازمان بنادر شد. مدیرکلی بنادر و دریانوردی مازندران، خوزستان، گیلان، عضو هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی بندرانزلی، نمایندگی مردم بندر انزلی در دورهه فتم مجلس شورای اسلامی، معاونت سازمان بنادر و دریانوردی تنها گوشه ای از سوابق اجرایی وی می‌باشد. ناگفته نماد که حق شناس از اعضای فعال ستاد انتخاباتی روحانی در استان گیلان بود و نقش ارزنده ای در دفاع از دولت ایفا کرد.
حق شناس با حکم وزیر راه و شهرسازی به عنوان عضو هیات عامل و معاون دریایی بنادر و دریانوردی کشور منصوب شد.

Share