از هفته هفتم لیگ برتر خلیج فارس

سپیدرود از لب کارون نیز دست پر بازگشت

از هفته هفتم لیگ برتر خلیج فارس دو تیم استقلال خوزستان و سپیدرود رشت روز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند و به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته هفتم لیگ برتر خلیج فارس دو تیم استقلال خوزستان و سپیدرود رشت روز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند.

سید محمد حسینی، مهرداد جماعتی، سید هادی موسوی، امید سام کن، علی دهقان، حسین کعبی، میلاد قربانزاده، میثم تهیدست (شهاب کرمی)، میثم فردوسی (رضا الماسخاله)، حسین ابراهیمی(میعاد یزدانی)، پویا نزهتی در این بازی برای سپیدرود به میدان رفتند.

بازی در هر دو نیمه متعادل صورت پذیرفت و دو تیم نتوانستند موقعیت خطرناکی روی دروازه یکدیگر ایجاد کند اما در اوخر نیمه دوم به دلیل گرما و آلودگی هوای اهواز کار برای بازیکنان سپیدرود سخت شد و استقلال خوزستان توپ و میدان را بیشتر در اختیار داشت و سعی داشت اما نتوانست خطری جدی را بر روی دروازه سپیدرود ایجاد کند تا بازی با همان نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و سپیدرود توانست یک امتیاز شیرین از اهواز بدست آورد و از ۴ بازی اخیر خود در لیگ برتر ۸ امتیاز کسب کند.

گفتنی است سپیدرود رشت هم اکنون با کسب ۸ امتیاز از هفت بازی خود موقتا در جایگاه هشتم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر قرار دارد.

شایان ذکر است بازی بعدی سپیدرود رشت سه شنبه ۴ مهرماه مقابل استقلال تهران در رشت است.

Share