سرپرست شهرداری رشت:

سرمایه گذاری در بخش های متعدد از اهداف جشنواره شب های فرهنگی رشت است

جمشیدپور خاطر نشان کرد: یکی از اهداف این جشنواره فرهنگی توجه به بحث سرمایه گذاری در رشت می باشد که در این سرمایه گذاری نگاه ویژه ای به سنت ها و غذاهای مردم رشت که شهرت جهانی دارد و به عنوان شهر خلاق خوراک شناسی شناخته می شود خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرامرز جمشیدپور، سرپرست شهرداری رشت در خصوص اهمیت برگزاری شب های فرهنگی رشت در تهران به خبرنگاران گفت: تاکنون چندین جشنواره متعدد فرهنگی، هنری در تابستان در شهر رشت مانند: جشنواره کدو، جشنواره جوکول و جشنواره برکت برگزار کردیم که شهر رشت را به عنوان شهر خلاق جشنواره ها به عموم مردم معرفی نموده ایم که این امر به برگزاری جشنواره شب های فرهنگی رشت در برج میلاد منجر شده است.

جمشیدپور ادامه داد: در این جشنواره موسیقی، نواها و سنت های کهن مردم هنرمند و هنردوست رشت برای مردم سراسر کشور و همه رشتی هایی که از این جشنواره بازدید خواهند نمود به نمایش در خواهد آمد.

وی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از اهداف این جشنواره فرهنگی توجه به بحث سرمایه گذاری در رشت می باشد که در این سرمایه گذاری نگاه ویژه ای به سنت ها و غذاهای مردم رشت که شهرت جهانی دارد و به عنوان شهر خلاق خوراک شناسی شناخته می شود خواهد شد.

سرپرست شهرداری رشت در خاتمه خاطر نشان کرد: نمایش خوراکی های خلاق رشت به صورت زنده برای مردم هم جالب و هم مورد توجه خواهد بود و این جشنواره با همکاری فرمانداری شهرستان رشت،شورای اسلامی شهر، سازمان های فرهنگی ورزشی و روابط عمومی شهرداری و همچنین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی پایتخت ایران و برج میلاد در ۲۳ و ۲۴ شهریورماه برگزار خواهد شد.

Share