رئیس مرکز سیمای استانها خبرداد

ساخت سریال بلند و ۳۰۰ قسمتی مادر سوجان در گیلان

فاطمی از امضای قرارداد ساخت سریال بلند و ۳۰۰ قسمتی مادر سوجان در گیلان خبر داد و تولید این سریال را گامی موثر در معرفی تاریخ و تمدن و توانمندیهای استان گیلان دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه هم اندیشی مدیرکل صدا و سیمای گیلان، مدیران و برنامه سازان سیمای استان با رئیس مرکز سیمای استانهای سازمان صدا و سیما برگزار شد.

مهندس ظهیری در این جلسه با اشاره به توانمندیها و ظرفیت بالای هنرمندان مرکز گفت: مرکز گیلان قطب هنرهای نمایشی است و به دلیل برخورداری از نیروی انسانی متخصص، مجرب و توانمند در کنار ظرفیتهای قابل ارائه در سطح ملی و حتی بین الملل توانمندی بالایی در تولید آثار فاخر دارد که به توجه و حمایت جدی مسوولان سازمان و تخصیص بودجه با توجه به استعدادهای موجود نیازدارد.

رئیس مرکز سیمای استانها به نظرات و سوالات هر یک از برنامه سازان در خصوص تولید برنامه، ارتباط موثر با مخاطبان به پژوهش و فضای مجازی و لزوم آموزش، پاسخ داد و آموزش، پژوهش ،وجود خلاقیتها و انتخاب موضوع را در تولید برنامه های فاخر ، موثر دانست.

فاطمی با اشاره به نگاه رسانه ای صداوسیما به ویژه معاونت اموراستانها به توسعه استانی و حمایت از ساخت برنامه ها و سریالهای فاخر و ارزشی گفت: شرایط و ظرفیت بالای گیلان برای نگاه ویژه داستانی به فرهنگ و تاریخ این خطه،برای تولید سریالهای طولانی، فضای مناسبی ایجادکرده است.

وی از امضای قرارداد ساخت سریال بلند و ۳۰۰ قسمتی مادر سوجان در گیلان خبر داد و تولید این سریال را گامی موثر در معرفی تاریخ و تمدن و توانمندیهای استان گیلان دانست.

Share