برف چالان در گفتگو با دیارمیرزا تشریح کرد

روایت سخنگوی شورای شهر انزلی از دلایل انتخاب دو گزینه نهایی برای شهرداری

برف چالان با اشاره به جلسه غیر علنی روز گذشته شورا در خصوص انتخاب شهردار بندرانزلی تصریح کرد: با بررسی رزومه ۷ کاندیدای سمت شهرداری تصمیم شورا بر آن شد که حلقه انتخابی را تنگ تر کنی

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  ابراهیم برف چالان در گفت وگو با خبرنگار دیارمیرزا در بندرانزلی با اشاره به آغاز سومین جشنواره لاله های تالابی بندرانزلی اظهار کرد: این جشنوار به طور رسمی امروز آغاز شد و به مدت ۶ روز تا ۲۸ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: جشن اصلی این برنامه در روز یکشنبه ۲۶ شهریور درساعت ۲۰:۳۰ در محوطه شهرداری بندرانزلی برگزار می شود.

سخنگوی شورای شهر بندرانزلی با اشاره به برنامه های متنوع این جشنواره خاطرنشان کرد: همایش دوچرخه سواری، کشتی گیله مردی، سپک تاکرا، والیبال، داژبال، دارت، طناب کشی، تور انزلی گردی، کارگاه مستندسازی، کارگاه آشنایی با تالاب بندرانزلی، کارگاه توریسم پرنده نگری و چندین کارگاه و مسابقات مختلف از دیگر برنامه های سومین جشنواره لاله های تالابی بندرانزلی است.

برف چالان با اشاره به جلسه غیر علنی روز گذشته شورا در خصوص انتخاب شهردار بندرانزلی تصریح کرد: با بررسی رزومه ۷ کاندیدای سمت شهرداری تصمیم شورا بر آن شد که حلقه انتخابی را تنگ تر کنیم و در طی رای گیری آزادانه به دو گزینه حسن پورقربان و مسعود موسوی دست یافتیم.

وی در مورد دلیل انتخاب این دو گزینه نهایی شهرداری بندرانزلی بیان کرد: هر عضو شورا دیدگاه و نظر خود را دارد ولی به طور کلی دو دیدگاه در انتخاب شهردار بر شورا حاکم است.

سخنگوی شورای شهر بندرانزلی ادامه داد: دیدگاه نخست این است که با توجه به بدیهی های زیاد انتخاب شهرداری با تجربه می تواند انتخاب خوبی باشد که به گزینه پورقربان دست یافتیم و دیدگاه دوم، انتخاب شهرداری آکادمیک بوده است که جوان و برنامه محور هستند که در این راستا به گزینه موسوی دست یافتیم.

برف چالان در پاسخ به سئوال خبرنگار دیارمیرزا که چه زمانی شهردار بندرانزلی معرفی می شود گفت: در روز یکشنبه ۲۶ شهریور درساعت ۹ صبح در جلسه ای علنی شهردار انزلی را معرفی می کنیم.

Share