سرپرست سپیدرود رشت:

روانخواه مشکل خانوادگی دارد و خواهان جدایی است | امیدوارم با شکست ملوان به مرحله بعد صعود کنیم

سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت اعلام کرد امید روانخواه مشکل خانوادگی دارد و در صورت برطرف نشدن مشکلش از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، علی بهارمست در خصوص شرایط تیم سپیدرود برای دیدار مقابل ملوان بندر انزلی در مسابقات جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر برای این دیدار مصدومی نداریم و تمرینات خوبی هم در هفته گذشته پشت سر گذاشته‌ایم.

به امید خدا روز شنبه با ارائه یک بازی خوب و تماشاگرپسند  و شکست ملوان بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم. سپیدرود و ملوان هر دو از تیم‌ها قدیمی و پرطرفدار کشور هستند و امیدوارم بازی خوبی بین آنها شاهد باشیم.

وی در مورد اینکه آیا این دیدار قطعاً در ورزشگاه عضدی برگزار خواهد شد یا خیر؟ تصریح کرد: به دلیل آماده نشدن ورزشگاه سردار جنگل،‌ این بازی قطعاً در عضدی برگزار خواهد شد. مهم‌ترین مشکل ما در عضدی در اختیار نداشتن ۵۰ درصد ظرفیت ورزشگاه به دلیل بازسازی است.

تیم ما طرفداران زیادی دارد و همین هواداران هم یکی از ارکان صعود ما به لیگ برتر بودند. ما از غیبت این طرفداران بسیار ضرر می‌کنیم و امیدوارم تصمیماتی اتخاذ شود تا هر دو ورزشگاه هر چه سریع‌تر آماده شود.

سرپرست تیم سپیدرود رشت در خصوص صحبت‌های که مبنی بر جدایی امید روانخواه (مربی تیم سپیدرود) به گوش می‌رسد، گفت: روانخواه مشکل خانوادگی دارد و به دنبال برطرف کردن مشکلات خود است. او اگر بتواند این مشکل را حل کند، در تیم سپیدرود خواهد ماند و اگر هم این اتفاق نیفتد، متأسفانه از جمع ما جدا خواهد شد.

بهارمست در پاسخ به این پرسش که «آیا شهاب کرمی می‌تواند در دیدار مقابل ملوان بازی کند،‌ یا خیر؟»، خاطر نشان کرد: ما بعد از خداحافظی سهیل حق‌شناس و جدایی سیدمحسن حسینی، شهاب کرمی و میثم تهی‌دست را به لیست خودمان اضافه کردیم.

تا این لحظه کارت بازی این دو بازیکن صادر نشده است، اما به امید خدا تا روز شنبه کارت بازی این دو بازیکن هم صادر می‌شود و مشکلی برای بازی نخواهند داشت.

Share