با حضور مسئولان

رئیس جدید بنیاد شهید ماسال معرفی شد

ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های  مسلم همتی طی دوره مسئولیت خویش در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ماسال، محسن خلوص دهقانپور به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ماسال معرفی گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با حضور فرماندار ماسال و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، محسن خلوص دهقانپور به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ماسال معرفی شد.

فرماندار ماسال صبح امروز در جلسه ی تودیع و معارفه ی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ماسال با اشاره به سختی ها و اهمیت کار در بنیاد شهید،‌ اظهار داشت: بنیاد شهید به عنوان یک نهاد انقلابی محسوب می شود و در این راستا باید همواره ارزشهای مقدس انقلاب و دفاع مقدس در آن غالب باشد.

محمود قاسم نژاد با بیان اینکه بنیاد شهید مسئولیت ارائه ی خدمت به افرادی را عهده دار است که با ایثار و از خودگذشتگی از انقلاب و نظام خو دفاع کردند و در واقع صاحبان اصلی این نظام هستند، گفت: با توجه به اینکه بسیاری از ایثارگران بامشکلات مختلف جسمی و روحی مواجه هستند باید طوری مدیریت شود که علاوه بر ارائه خدمت به ایشان، کرامت و ‌جایگاه رفیع آنان نیز همواره حفظ شود.

وی با تاکید بر لزوم سرکشی مداوم از خانواده ی شهداء و ایثارگران، افزود: علی رغم همه ی مشغله های کاری،  برنامه ی دیدار و سرکشی از خانواده ی شهداء و ایثارگر از جمله برنامه های اصلی شهرستان در مناسبت های مختلف محسوب می شود.

فرماندار ماسال با بیان اینکه  ایثارگران باید همواره احساس کنند که جامعه و مسئولین به آنان توجه دارند و قدردان مجاهدت های آنان هستند،‌ خاطر نشان کرد: در چند سال اخیر همواره سعی نموده ایم در جهت مناسب سازی گلزارهای شهداء اعتبارات خوبی را از طریق کمیته برنامه ریزی شهرستان تخصیص دهیم.

در ادامه این جلسه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با تقدیر از فرماندار ماسال بابت توجه ویژه به برنامه های بنیاد شهید و مقوله ایثارگران، اظهار داشت: خوشبختانه شهرستان ماسال در زمینه ی برنامه های ایثارگران در مقایسه با با سایر شهرستان ها از جایگاه خوبی برخوردار است.

عبداله پاکاری با بیان اینکه در سالهای اخیر تقریبا اکثر گلزارهای شهدای استان گیلان ساماندهی شده است، تصریح کرد: باید از ظرفیت گلزارهای شهداء به عنوان یک مرکز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده نماییم.

وی با تاکید بر اینکه بنیاد شهید به دلیل چند وجهی بودن ارائه خدمات به ایثارگران، همواره نیازمند همکاری و تعامل سایر دستگاه های اجرایی است،افزود: با توجه به افزایش میانگین سنی خانواده های شهداء و ایثارگران، پی گیری مسائل و مشکلات درمانی ایثارگران در حال حاضر حجم وسیعی از امور کاری بنیاد شهید را تشکیل می دهد.

در انتهای این جلسه ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های  مسلم همتی طی دوره مسئولیت خویش در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ماسال، محسن خلوص دهقانپور به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ماسال معرفی گردید.

شایان ذکر است خلوص دهقانپور پیش از این ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان صومعه سرا را در کارنامه ی مدیریتی خود داشته است.

Share